April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۹۵۵۹
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
0
سازمان هواشناسی با پیش بینی آغاز بارش باران و برف طی امروز در برخی مناطق کشور از کاهش تردیجی ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

بارش باران و برف از امروز در کشور شروع می شود

 

به گزارش پول نیوز، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی،‌ بخش‌هایی از غرب،‌ استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

فردا و سه شنبه این وضعیت علاوه بر مناطق ذکر شده در شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی زاگرس پیش بینی شده است. در این 2 روز در اکثر مناطق کشور وزش باد شدید روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور بارش پیش بینی شده است. از امروز تا پایان هفته در نوار شمالی کشور کاهش تدریجی 6 تا 10 درجه‌ای دما پیش بینی شده است.

همچنین از فردا تا پایان هفته در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش بینی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: