April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۹۵۶۲
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
0
در مرحله پیش گشایش امروز بازار سهام به نظر می‌رسد همچنان تقاضا در نماد‌های شاخص‌ساز با قدرت ادامه دارد و نماد خودرو نیز بیشترین تقاضا را دارد.
نماد‌های خودرویی و بانکی پیشرو در تقاضا
به گزارش پول نیوز، با شروع معاملات این هفته از بازار سهام شاخص کل بازار با رشد ۲.۸۴ درصدی به یک میلیون و ۵۴۶ هزار واحد رسید و افزایش تقاضا و حمایت از بازار سهام نیز دلایل بازگشت روند بازار سهام به سیر صعودی بودند.

در مرحله پیش گشایش بازار امروز نماد‌های خودرویی مانند خودرو، خساپا و خگستر تقاضای بالایی دارند و نماد‌های بانکی نیز صف خرید هستند.
 


روند نزولی هفته گذشته بازار سهام که به علت جو هیجانی بازار و صف‌نشینی سهامداران حقیقی به وجود آمده بود با حمایت حقوقی‌ها و خرید حقیقی‌ها در روز‌های اخر هفته به تعادل رسید و با شروع معاملات این هفته از بازار سهام، تقاصا به دلیل ارزنده بودن قیمت سهم‌ها و از طرفی روند نزولی قیمت ارز بیشتر شد و روند صعودی به بازار بازگشت.

اما پیش‌بینی کارشناسان از اینده بازار سهام حاکی از نوسانی بودن شاخص کل بین یک میلیون و ۴۰۰ تا یک میلیون ۷۰۰ هزار واحد تا انتخابات آمریکا است.

پیش‌بینی می‌شود بازار امروز روندی صعودی داشته باشد، اما با موجی از عرضه همراه است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: