April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
با تسهيلات بانك صنعت و معدن به انجام رسيد؛
کد خبر: ۳۳۹۵۹۸
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
0
با حضور رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی فاز چهارم نورد شرکت ذوب آهن پاسارگاد كه از سوي بانك صنعت و معدن تأمين مالي مي شود، روز جمعه يازدهم مهرماه سال جاري به انجام رسيد.

کلنگ زنی فاز چهارم نورد شرکت ذوب آهن پاسارگادبه گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در این مراسم رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به لزوم جلوگیری از خام فروشی مواد معدني اظهار داشت: اولویت وزارت صمت، صادرات نهایی فولاد بوده و تکمیل زنجیره توليد فولاد هدف ماست كه در برخی استانها به طور کامل انجام شده است و با کامل شدن اين زنجیره، قادر به صادرات محصولات فولادي بيشتري به بازارهاي هدف منطقه خواهيم بود.

وزیر صمت با اشاره به اینکه با تکمیل ظرفیت كنوني واحدهاي توليدي و سرمايه گذاريهاي بيشتر در اين صنعت، امكان توليد محصولات جدید فراهم مي شود، افزود: افزايش توليد بر قیمت محصولات نیز تأثیرگذار است و توان رقابتي شركت هاي داخلي را افزايش مي دهد.

لازم به ذکر است تا کنون مبلغ 267 میلیون یورو جهت سه فاز اول توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شده و فاز چهارم (نورد) با سرمایه گذاری 21 هزار میلیارد ریالي در بانک پذیرش شده و در دست بررسی می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: