April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۹۷۵۰
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
0
بانک گردشگری با هدف قدردانی از تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم را سهامدار بانک کرد.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در شرایطی که بسیاری از مردم کشور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه با مشکلات مختلفی مواجه هستند، راهیابی تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا موجی از شادی را در دل مردم ایجاد کرد.

بانک گردشگری به عنوان حامی اصلی تیم پرسپولیس نیز همگام با مردم تصمیم گرفت تا کادر فنی و بازیکنان این تیم را سهامدار بانک کند تا بیش از پیش سهمی در این پیروزی داشته باشد.

پیروزی مقتدرانه تیم پرسپولیس در مقابل حریف، نشان از غیرت و مردانگی بازیکنان و همه اعضای کادر فنی بود که بار دیگر ثابت کردند قادر هستند "ما می توانیم" را تحقق بخشند.

بانک گردشگری در راستای مسئولیت های اجتماعی و با شعار "گردش در مدار قهرمانی" به حمایت از تیم پرسپولیس پرداخت تا بتواند اطمینان خاطر بازیکنان را تا حدی فراهم سازد.

تیم پرسپولیس ایران با صعود برای دومین بار در تاریخ به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اکنون یک قدم تا فتح جام فاصله دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: