April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۹۸۱۷
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
0
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، احد میرزایی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این شرکت منصوب و معرفی شد.
به گزارش پول نیوز، فرشاد مقیمی در این حکم ضمن تاکید بر اعمال تدابیر لازم و بهره گیری از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد، ساماندهی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل در مسیر ارتقای تصویر ایران خودرو به عنوان محبوب ترین برند ایرانی در صنعت خودروی کشور را الزامی دانسته است.  

تعامل با تمامی رسانه ها و بهره مندی از ظرفیت آن‌ها به منظور انعکاس بهینه رخدادها‌ و اقدام های انجام شده در ایران خودرو، تعامل و ارتباط اثربخش با کارکنان و تمامی ذینفعان، مدیریت هزینه و رشد و توسعه سرمایه انسانی خبره،‌ متخصص و دانشگر در راستای ارزش آفرینی و تحقق اهداف و استراتژی های گروه صنعتی ایران خودرو از جمله محورهای مورد تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این حکم است. 

گفتنی است،‌ میرزایی دانش آموخته علوم ارتباطات است که سابقه مدیریت ارتباطات شرکت ها و مجموعه های مختلف صنعتی را برعهده داشته است. مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیر ارتباطات سازمان ها و شرکت هایی مانند سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک ایران، ایساکو،‌ بیمه مرکزی و... در کارنامه حرفه ای وی به ثبت رسیده است. 
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: