وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۴۰۰۵۸
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
0
نمکی گفت:روز‌های اول شیوع کرونا به دنبال پیدا کردن ماسک و لباس برای کادر درمان بودیم، اما ظرف مدت ۵۰ روز صنعت پتروشیمی و وزارت نفت در تهیه لباس کادر درمان به کمک ما آمد.
به گزارش پول نیوز، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی ونتیلاتور ویژه بیماران کرونایی از سوی وزارت نفت به بیمارستان‌های مناطق محروم کشور گفت:در شرایط سخت این روزها، وزارت نفت کمک های زیادی به ما کرده است.

او ادامه: وزارت نفت در این شرایط سخت و با توجه به مشکلات فروش نفت و تنگنا‌های مالی سعی دارد دست ما رو بگیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: نفت اقتصاد سیاسی کشور را تغییر داد، یکی از تاثیر گذارترین سیاست کشور نفت است. کی از مشکلات ما تحلیل نادرست است، اقتصاد پویا هر کشور به نظر من از صنعت نفت نشات می گیرد.

نمکی گفت:نفت یک سرمایه مهم در توسعه زیرساخت‌ها محسوب می شود، یکی از کاستی‌ها ما در جامعه عدم توسعه نیروی انسانی است و یکی از گرفتاری‌های ما این است که منابع را در اختیار کار‌های توسعه یافته‌ای قرار نمی دهیم.

نمکی بیان کرد:روز‌های سختی در کشور حاکم است و من تشکر از وزارت نفت می کنم.

او افزود:از اول بهمن سال گذشته برای مقابله با کرونا آماده بودیم و برای اولین بار ۳۶ گیت برای چک کردن بیماران کرونایی در فرودگاه‌ها قراردادیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد:خوشبختانه آمار ابتلا به کرونا در پتروشیمی‌ها و صنعت نفت خیلی کم است و دلیل آن رعایت مسائل بهداشتی است.

نمکی ادامه داد: کادر بهداشت و درمان ما روز و شب ندارند. روز‌های اول شیوع کرونا به دنبال پیدا کردن ماسک و لباس برای کادر درمان بودیم، اما ظرف مدت ۵۰ روز صنعت پتروشیمی و وزارت نفت در تهیه لباس کادر درمان به کمک ما آمد.

او گفت:اروپایی‌ها که بعد از ما درگیر کرونا شدند تازه فهمیده اند که چگونه ایران با وجود کرونا توانسته است موفق عمل کند. به لطف خدا در آینده‌ای بسیار نزدیک جزء پیشتازان در عرصه مقابله با کرونا خواهیم بود، امیدوارم با این هجمه های اقتصادی و سیاسی از سوی غرب بتوانیم مناطق نفت خیز را از وجود کرونا دور کنیم.
نمکی اضافه کرد:یکی از دغدغه های من در صنعت نفت این است که چگونه می توانیم ارائه خدمت را در مناطق نفت خیز افزایش دهیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: