April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۰۶۹۱
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
0
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1898 دلار و 28 سنت رسید.

فلز زرد بازهم ریزش کرد

 

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، در حالی که ارزش دلار تقویت شده و مذاکرات در خصوص بسته محرک مالی جدید در آمریکا هیچ پیشرفتی نداشته است، قیمت طلا امروز کاهش داشت و به پایین ترین رقم بیش از یک هفته اخیر رسید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1898 دلار و 28 سنت رسید. اوایل امروز قیمت فلز زرد به پایین ترین رقم از اواسط اکتبر یعنی 1890 دلار و 19 سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز نیز با 0.3 درصد کاهش به 1899 دلار و 30 سنت رسید.

کایل رودا تحلیلگر موسسه آی جی مارکتس گفت: «در کوتاه مدت، به نظر می رسد که به دلیل در پیش بودن انتخابات آمریکا و نامشخص بودن سرنوشت بسته محرک مالی جدید این کشور طلا خریدار چندان زیادی ندارد.»

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز با 0.2 درصد افزایش مواجه بود.

در حالی که شمارش معکوس برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سوم نوامبر آغاز شده است، تحلیلگران می گویند پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات می تواند به تصویب یک بسته محرک مالی جدید و افزایش قیمت طلا کمک کند.

بانک او سی بی سی در یادداشتی نوشت: «بعید است که ما شاهد نوسان شدید قیمت طلا قبل از انتخابات هفته آینده ریاست جمهوری آمریکا باشیم... ما انتظار داریم قیمت ها این هفته همچنان در حدود 1900 دلار در نوسان باشند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: