April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۱۳۶۵
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
0
در اثر شیوع ویروس کرونا در این شهر ایران آژیر قرمز کرونایی به صدا درآمد.
به گزارش پول نیوز، رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: با همکاری ادارات و واحدهای امدادی و همچنین بر اساس مصوبه ستاد کرونا آژیر قرمز برای شیوع کرونا در اندیمشک به صدا در آمد.

فریدون کاظمی  اظهار کرد: شهروندان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام لازم را برای سلامت خویش و جامعه انجام دهند و با انجام مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا همیار مدافعان سلامت و درمان باشند.

وی از حضور برخی از شهروندان برای مشارکت و برگزاری مراسم‌ها انتقاد کرد و افزود: حضور در تجمع‌ها، مسافرت‌ها، مراسم عزا، شادی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزایش آمار بستری بیماری کرونا را در اندیمشک در پی داشته است.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک با بیان اینکه در صورت تداوم شرایط و بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی شرایط دشوارتر می‌شود، در ادامه گفت: آژیر قرمز کرونا در اندیمشک به صدا در آمده است.

وی، تقارن کرونا و آنفولانزا در فصل سرما را عامل ایجاد شرایط بحرانی دانست و تصریح کرد: کادر درمان به دلیل بستری‌ها و پاندومی کرونا خسته هستند؛ از این رو باید با انجام اقدام‌های پیشگیرانه از زحمات کادر درمانی بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک و کادر درمان شهرستان قدردانی کنیم.

کاظمی با بیان اینکه با مصوبه ستاد کرونا و با همکاری ادارات و واحدهای امدادی آژیر قرمز کرونا برای بیان خطرات و هشدار به شهروندان در اندیمشک به صدا در آمد، عنوان کرد: شهروندان با استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری، پرهیز از حضور در تجمع‌ها و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مسیر مهار کرونا یاری‌رسان کادر درمان باشند.

 شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان به عنوان دروازه طلایی استان خوزستان و شاه‌راه مواصلاتی خوزستان به استان‌های مرکزی، پایتخت و غربی کشور شناخته و اولین میزبان مهمان‌ها و مسافرها به استان خوزستان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: