کد خبر: ۳۴۱۴۳۲
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
0
شرکت فرآورده‌های نسوز آذر در صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرد که سود هرسهم به ۸۸۲ریال رسیده است.
کاذر سود تلفیقی هرسهم را ۸۸۲ ریال اعلام کرد
به گزارش پول نیوز؛ شرکت فرآورده‌های نسوز آذر طی ۶ماه فعالیت در سال جاری سود عملیاتی تلفیقی را ۴۵۰میلیارد ریال و سود خالص آن را ۳۹۶میلیارد ریال اعلام کرد. از سوی دیگر سود عملیاتی شرکت اصلی ۴۵۱میلیارد ریال و سود خالص آن ۳۹۷میلیارد ریال منتشر شده بود.

این شرکت سود تلفیقی هرسهم را ۸۸۲ ریال اعلام کرد و سود شرکت اصلی را به ازای هرسهم ۸۸۴ریال اعلام کرد. از سوی دیگر سود انباشته تلفیقی به ۶۹۶میلیارد ریال و سود انباشته شرکت اصلی به ۷۳۵میلیارد ریال رسید.

کاذر در تشریح استراتژی خود به مدیریت احداث کوره دوار با ظرفیت ۴۵ هزار تن پخت مواد اولیه اشاره کرده که در پی آن حفظ حاشیه سود خالص بدست آمده است. همچنین این شرکت توضیحاتی در خصوص وضعیت شرکت‌های سرمایه‌پذیر ارایه کرده است که با توجه به تکلیف مجمع مورخ ۲۳فروردین۱۳۹۹ مقرر شد شرکت نسوز قشم تا زمان تعیین تکلیف به حالت فریز درآمده و عدم فعالیت آن اعلام و شرکت تکافو تا پایان سال جهت فعال سازی یا انحلال تصمیم گیری شود.

کاذر توضیحاتی در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره منتشر و در آن اعلام کرده در صورت تحقق افزایش سرمایه نیاز به تامین مالی از طریق تسهیلات بانکی پیش بینی نمی‌شود. همچنین این شرکت در نظر دارد با تمرکز بر تولید و نرخ فروش و همچنین مدیریت هزینه‌های تولید، حاشیه سود ناخالص را حفظ کند و با مدیریت وجه نقد و تحقق برنامه‌های خود از جمله افزایش سرمایه پیشنهاد شده اقدام کند.

کاذر در سال جاری در خصوص بقا یا انحلال شرکت تکافو نیز تصمیم گیری می‌کند، همچنین به نتیجه رساندن پرونده‌های مالیاتی تا سال ۱۳۹۷ و پیگیری رفع مغایرت با شرکت ذوب آهن اصفهان و ساخت کوره دوار تا زمان تعیین شده از برنامه‌های اصلی مدیریت است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: