کد خبر: ۳۴۱۴۶۵
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
0
روابط عمومی شرکت بورس و اوراق بهادار تهران از بین رفتن سرمایه‌های مردم در بازار سرمایه توسط دولت را تکذیب کرد.
تکذیب شایعه از بین رفتن سرمایه‌های مردم در بورس
به گزارش پول نیوز؛ در پی انتشار متنی مبنی بر بزرگترین کلاهبرداری دولت و چپاول کردن سرمایه‌های مردم در بازار سرمایه در فضا مجازی، ما این موضوع را از مسئول مربوطه در شرکت بورس و اوراق بهادار تهران پیگیری کردیم.

حسن کریمی روابط عمومی شرکت بورس و اوراق بهادارا تهران در رابطه با انتشار متنی در فضای مجازی مبنی بر هک کردن سامانه بورس و انتشار اطلاعاتی در رابطه با از بین رفتن سرمایه‌های افراد فعال در بازار سرمایه توسط دولت، اظهار کرد: این مطلب را به طور قطع تکذیب می‌کنم، زیرا چنین اتفاقی نه در سازمان بورس و نه در شرکت بورس و اراق بهادار تهران رخ نداده است، افرادی که این گونه مطالب را انتشار می‌دهند، جزء بر هم ریختن افکار سهام داران هدف دیگری ندارند.

او اظهار کرد: اگر یک روز اتفاقی در این رابطه رخ دهد قطع به یقین به طور رسمی توسط سازمان بورس اطلاع رسانی خواهد شد از سهامداران درخواست داریم تا به شایعات توجه نکنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: