کد خبر: ۳۴۱۶۴۳
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
0
برای نخستین بار در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، صندوق سرمایه کذاری زمین و ساختمان توسط شرکت سرمایه کذاری و توسعه کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار تاسیس شد.
به گزارش پول نیوز، ناصر آخوندی عضو هیات مدیره، معاون توسعه مدیریت و سرپرست معاونت اقتصادی این سازمان در تشریح موضوع گفت: صندوق زمین و ساختمان،  نوعی صندوق‌ سرمایه‌گذاری است که با جمع آوری سرمایه‌های اندک سرمایه‌گذاران و استفاده در پروژه‌های ساختمانی با کاربری تجاری، اداری و مسکونی موجب رشد سرمایه های کوچک می شود.

وی افزود: اداره این صندوق ‌با ارکان مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می شود و هدف اصلی از راه اندازی آن، افزایش سرمایه های جمع شده از سرمایه‌گذاران در بهترین پروژه‌های عمرانی و دستیابی آنها به سود حداکثری است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به چگونگی فعالیت این صندوق عنوان کرد: مکانیزم فعالیت صندوق زمین و مسکن شامل جمع آوری وجوه سرمایه‌گذاران، تخصیص وجوه به پروژه ساختمانی، فروش واحدهای ساختمانی پروژه و تخصیص سود به سرمایه‌گذاران می باشد.

وي با اشاره به حجم سرمايه گذاري ٢٧٠٠ ميليارد ريالی این پروژه تصریح کرد: موقعیت طرح مورد نظر برای ساخت و ساز، فاز 7 صدف در مساحتی بالغ بر 4 هزار و پانصد متر مربع با تراکم 330 درصدی و زیربنایی حدود 15 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که دو طبقه زیر زمین و 9 طبقه روی همکف را شامل می شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه اظهار داشت: صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، برای نخستین بار است که از میان مناطق آزاد کشور در جزیره کیش راه اندازی می شود و تحت عنوان صندوق آشنا یکم کیش معرفی خواهد شد که در راستای جذب سرمایه های خٌرد با موافقت سازمان بورس و اوراق بهاء دار شکل گرفته است. 

به گفته وی با فعال شدن این صندوق که با هدف توجه بیشتر به مردم صورت گرفته، سرمایه گذاران و کیشوندان می توانند با اخذ کد بورسی نسبت به خرید واحد های این صندوق اقدام کنند و از بازده مناسب و ارزشمند این پروژه بهره مند شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: