کد خبر: ۳۴۱۷۹۸
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
0
عبدالرضا ولي الهي عضو هيأت عامل و معاون اعتبارات و راهبري شعب به همراه سيد مهدي صدري رييس اداره بازاريابي و بانكداري شركتي بانك صنعت و معدن از سه واحد توليدي بزرگ در استان فارس بازديد نمود.

بازديد معاون اعتبارات و راهبري شعب بانك صنعت و معدن از صنايع استان فارسبه گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، سه واحد توليدي گروه فاتح صنعت كيميا، گروه كولر هوايي آبان و گروه سازه پيوند در اين سفر مورد بازديد قرار گرفتند.

گروه فاتح صنعت كيميا با 6 هزار نفر نيروي كار شامل 16 واحد توليدي در حوزه نفت، گاز، پتروشيمي و خدمات به دكل هاي نفتي و گازي است.

گروه كولر هوايي آبان با اشتغال 1500 نفر شامل 5 واحد توليدي در حوزه ساخت تجهيزات نيروگاهي و نفت و گاز مي باشد.

گروه سازه پيوند نيز با 500 نفر اشتغال در حوزه ساخت سازه هاي فولادي فعاليت مي نمايد.

مديران ارشد و اجرايي بانك در نشست با مسؤلين اين واحد هاي توليدي ضمن اشاره به لزوم تمركز حساب شركت ها و مشتريان در شعب بانك صنعت و معدن و ضرورت استفاده از خدمات اعتباري مانند ضمانتنامه و اعتبارات اسنادي بر تأثير روابط متقابل و مؤثر بانك با مشتريان خوشنام خود در تسهيل و تسريع ارائه خدمات متنوع بانكي و تسهيلات مورد نياز آنان تأكيد كردند.

همچنين معاون اعتبارات و راهبري شعب و رييس اداره بازاريابي و بانكداري شركتي بانك صنعت و معدن در جلسه اي كه با حضور كاركنان مديريت استاني اين بانك برگزار گرديد، ضمن تقدير از همكاران به بررسي عملكرد هفت ماهه آنان پرداختند و در خصوص اجراي بانكداري شركتي و پيگيري مسايل و مشكلات واحد هاي توليدي اين استان رهنمودها و راهكارهايي را مطرح نمودند.

در اين جلسه مقرر گرديد تا پايان سال همكاران شعب و مديريت هاي استاني در خصوص جذب منابع، درآمد هاي كارمزدي و وصول مطالبات تمامي تلاش و توان خود را به كار گيرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: