مدیر بازرسی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو:
کد خبر: ۳۴۱۸۲۵
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
0
مدیر بازرسی و نظارت ایران‏‌خودرو از اجرای مفاد ابلاغیه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‏‌خودرو درباره ارتقای سلامت نظام اداری و ارزش‏‌های اخلاقی خبر داد و گفت: این منشور در راستای سیاست‏‌های کلی نظام اداری، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اجرا می‏‌شود.
به گزارش پول نیوز، حسین مهدوی ‏عادل، خاطرنشان کرد:‌ رویکردهای اجرایی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در سرفصل پیشگیری، نظارت و سنجش و پایش میزان سلامت اداری به اجرا گذاشته شده است.  

وی با بیان این‌که بازرسی و نظارت در تمامی فعالیت‏‌های گروه صنعتی ایران‏‌خودرو نافذ و جاری است تاکید کرد: از طریق نظارت، باید ضمن پیشگیری از بروز فساد، پاسخگوی نهادها و سازمان‏‌های نظارتی بیرون از ایران خودرو نیز باشیم. نتایج نظارت‏‌ها،‌ باید شفاف،‌ قابل اعتماد و اتکا باشد زیرا مبنای تصمیمات نهادهای بیرونی قرار می‏‌گیرد. 

مهدوی عادل،‌ اصلاح فرآیندهای مختلف در ایران خودرو را از ماموریت‏‌های مهم مدیریت بازرسی و نظارت برشمرد و گفت: برخی از فرآیندها به دلیل قدیمی بودن،‌ کارایی لازم را نداشته‏‌اند و بنابراین اصلاح آن‏ها را در دستور کار قرار داده‏‌ایم.

وی تصریح کرد: نتیجه حضور بازرسی بر فرآیندهای کاری گروه صنعتی ایران‏‌خودرو، بهبود و تسهیل در انجام امور خواهد بود، بر فرآیندهای موجود در شرکت‏‌های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو نیز نظارت کامل داریم تا در صورت لزوم، نسبت به اصلاح آن‏ها اقدام کنیم.

مهدوی‏‌عادل پیش‏‌بینی موارد و مشکلات احتمالی را نیز از جمله وظایف مدیریت بازرسی و نظارت اعلام و خاطرنشان کرد: پیش‏‌بینی‏‌ها با برنامه‏‌های واکنشی لازم همراه خواهد بود. 

وی ادامه داد:‌ خوشبختانه تمامی کارکنان و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو شفاف‏‌سازی را سرلوحه فعالیت‏‌های خود قرار داده‏‌اند و ضمن این که خود را موظف به پاسخگویی در حیطه وظایف‌شان می‏‌دانند، از نظارت بر فرآیندها نیز استقبال می‏‌کنند. 

مهدوی عادل در پایان تاکید کرد: با تمام توان تلاش می‏‌کنیم که چرخ صنعت کشور با دستان پرتوان کارکنان با شفافیت و سلامت کامل به گردش درآید و با وجود همه دشواری‏‌ها،‌ این خودروساز بزرگ کشور، پر انرژی در حال تکاپو و فعالیت باشد که خوش‌بختانه شواهد موید این امر است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: