April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود؛
کد خبر: ۳۴۲۴۰۸
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
0
دوره آموزشی سواد مالی توسط آکادمی هوش مالی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌‍‌شود.

به گزارش پول نیوز ،پیرو همکاری‌های مشترک آکادمی هوش مالی و واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی، دوره آنلاین آموزشی سواد مالی برگزار می‌شود.

دوره آموزشی سواد مالی یک دوره مهارتی با تمرین‌های کاربردی است که هدف از برگزاری این دوره کسب آگاهی لازم درخصوص امور مالی فرد و خانواده است.

با یادگیری و به کارگیری آموزه‌های سواد مالی، می‌توانیم به درستی برای زندگی برنامه ریزی کنیم و فارغ از شرایط بیرونی اقتصادی تصمیمات مالی صحیح و آسیب‌پذیری در برابر نوسانات اقتصادی را به کمترین میزان برسانیم.

محورهای این دوره شامل «پلکان توانمندی، خرج و پس‌انداز، اعتبار و بدهی، کار و درآمد، سرمایه گذاری، مدیریت ریسک و بیمه و تصمیم گیری مالی است.

سواد مالی، مجموعه‌ای از دانش‌ها، مهارت‌ها، گرایش‌ها و رفتارهای مالی است که ارتقای آن، تدبیر مالی و در نتیجه رشد اقتصادی فرد و جامعه را در پی خواهد داشت.

متقاضیان برای ثبت نام در این دوره می توانند به نشانی الکترونیکی http://sc.iauec.ac.ir/DepartmentInfo/5 مراجعه کنند.

لازم به ذکر است این دوره نخستین مورد از دوره‌های مالی و سرمایه‌گذاری این دو نهاد خواهد بود. دوره‌های سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری برای زنان نیز به زودی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: