کد خبر: ۳۴۲۵۰۸
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
0
نتایج نظرسنجی ماه گذشته ما نشان می دهد مردم با تعطیلی 2 هفته ای تهران به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا موافق بوده اند.

هفته گذشته رسانه پول نیوز در یک نظرسنجی از مردم پرسید که با تعطیلی 2 هفته ای تهران به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا موافقید؟ نتایج این نظرسنجی در طول دو هفنه نشان داد 78.23 درصد مردم با تعطیلی در شرایط کرونایی و قرنطینه خانگی موافقند و 21.77 درصد مردم با این طرح مخالف بودند.

به نظر می‌رسد تعطیلی دو هفته‌ای تهران به عنوان یک احتمال برای فروکش کردن بحران کرونا، یکی از گزینه‌های جدی بوده اما همین احتمال؛ نگرانی کارگرانِ قرارداد موقتی را به دنبال داشت. این کارگران یا مجبورند حتی در دوران تعطیلی کامل سر کار بروند یا باید از خیر حقوق و دستمزد چند روز بگذرند و خانه‌نشین شوند.

حال روز گذشته استاندار تهران گفت: دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی دستگاه‌های دولتی و ادارات از شنبه - هشت آذر- برای تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ ‌می‌شود. 

وی اظهارداشت: تمامی این اقدامات و محدودیت‌ها برای حفاظت و مراقبت از سلامت و جان مردم و هموطنان اتخاذ شده است و امیدواریم مردم نیز به تبع این محدودیت‌ها مراعات لازم را داشته باشند.

استاندار تهران تاکید کرد: مردم تا حد امکان از ترددهای غیرضروری بپرهیزند و با رعایت نکاتی که ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت به طور مستمر ابلاغ می‌کنند، در مدیریت بیماری کرونا همراه مسئولان باشند.

دولت از ابتدای آذر محدودیت کرونایی را به مدت دو هفته در دستور کار خود قرار داد که در هفته اول میزان حضور کارکنان دولتی یک سوم کل کارکنان ابلاغ شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: