April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
با رشد ۷ هزار واحدی شاخص؛
کد خبر: ۳۴۲۷۱۷
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
0
شاخص کل بورس با ایستادن بر قله یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحدی معاملات امروز خود را به پایان رساند.
بورس سبز به کارش پایان داد
به گزارش پول نیوز، در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد ۷ هزار واحدی به عدد یک میلیون و ۴۷۳ هزارواحد و شاخص هم وزن با رشد ۲ هزار واحدی به عدد ۴۱۹ هزار واحد رسید.

نماد‌های تاپیکو، فارس، شپنا، فولاد و پارسان بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند و نماد‌های شستا، شپنا، خودرو و تجارت از نماد‌های پر تراکنش بورس بودند.

در فرابورس نیز شاخص کل با رشد ۱۰۷ واحدی به عدد ۱۸ هزارو ۳۶۹ واحد رسید و نماد‌های شگویا، ذوب، صبا و دی از تاثیرگذاران شاخص فرابورس بودند.
 

بیشتر بخوانید:

مفهوم انتقال قهری سهام در بورس چیست؟



ارزش معاملات خرد بازار به حدود ۱۹هزار و ۹۳۰میلیارد تومان رسید و بیش از ۱۴۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی بود.

۳۰۷ نماد رشد بیش از یک درصد و ۲۵۵ نماد افت بیش از یک درصد را تجربه کردند.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری، خودرو و ساخت قطعات و فلزات اساسی رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های فرآورده‌های نفتی و اطلاعات و ارتباطات به نفع حقیقی‌ها تمام شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: