به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، این شرکت بیمهای در قالب طرح اقیانوس آبی، مصادف با روز بیمه، با تمرکز بر فروش بیمههای خرد (اعم از آتش سوزی، بدنه و حوادث انفرادی)، خدمات و تخفيفات قابل توجهی را به بیمهگذاران تا پایان سال ارائه میدهد ضمن اينكه جوايزى نيز براى شبكهفروش در نظر گرفته شده است. گفتنیاست، این طرح به صورت تکرشته ای در 3 ماه گذشته عملیاتی شد. از آنجا که بازخورد مطلوبی حاصل گردید و رشد فروش ۱۱۰ درصدی را بهدنبال داشت، حتی در دوران کرونا نيز نشان داد با شناخت جامعه هدف و بازار میتوان تولید حق بیمه را افزایش داد و در این جهت باعث شد به سایر رشتهها نیز برای 3 ماه پایانی سال از روز بیمه تا پایان سال ۹۹ تعمیم يابد.
شرکت بیمه معلم براساس استراتژیهای خود تلاش کرده در سال جاری بر بیمهنامههای خرد و کمریسک تمرکز كند، كه این طرح با نام" اقیانوسآبی برگرفته از تئوری معروف در بازاریابی "، شيفتفروش از بيمههاى پر ريسك ( ثالث و درمان ) به سمت کشف بازارها، مشتریان جدید و کمریسک حرکت کرده است.
رشد 100 درصدی فروش تکرشتهای در 3 ماه اخیر نشان میدهد:
با اضافه شدن سایر رشتهها و شرایط پایان سال، مدار رشد فروش بیمهنامه در این طرح همچنان افزایشی باشد.
جهت اجرای موفقیتآمیز این طرح، آموزش مجازی شبکه فروش در دستور کار قرار گرفت.