April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
در سفر معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در قزوین صورت گرفت:
کد خبر: ۳۴۲۹۱۴
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
0
معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون از بزرگترین شرکت انحصاری و تولیدی با نام شرکت یاتاقان بوش تولیدکننده انواع قطعات موردنیاز خودروهای سبک و سنگین بازدید نمودند.

ایجاد امنیت شغلی پایدار و حمایت از تولیدات داخلی با رویکرد کمک به جهش تولید

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی در حاشیه بازدید از شرکت انحصاری یاتاقان بوش بزرگترین تولیدکننده یاتاقان در کشور، بانک توسعه تعاون را بازوی توانمندی در پیکره عظیم صنعت کشور برشمرد. و اذعان داشت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های پیشرو و موفقی است که تا به این لحظه در حمایت از شرکت‌های تولیدی وظیفه ذاتی خود را به نحو مطلوبی انجام داده است و در ادامه نیز در مسیر منویات مقام معظم رهبری جهش توسعه و تولید را با گام‌های استواری طی خواهد نمود.

در این بازدید محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب و کلانتری مدیر شعب استان قزوین با همراهی معادی از بخش‌های مختلف کارخانه موصوف بازدید به عمل آوردند. گفتنی است شرکت تولیدی یاتاقان بوش که در 5 کیلومتری قزوین واقع گردیده است با 480 پرسنل و در زمینه ساخت قطعات یاتاقان و بوشن خودروهای سبک و سنگین فعالیت نموده و انحصار ساخت و تولید این قطعه مهم صنعتی را در دست دارد. این شرکت با صادرات به کشورهای همجوار و خاورمیانه با اخذ تسهیلات سرمایه در گردش از بانک توسعه تعاون توانست ضمن چابک سازی مجموعه، نسبت به حفظ اشتغال خود اقدامی مهم نماید و این در شرایطی است که کرونا رکود و تعدیل نیرو را در برخی شرکت‌ها به همراه داشته است.

در انتهای بازدید مدیرعامل کارخانه و مدیران بخش تولید و کنترل کیفیت که میزبان مدیران ارشد بانک توسعه تعاون بودند از عملکرد و خدمات‌دهی مطلوب بانک توسعه تعاون تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: