April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۱۵۱
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
0
بانک کشاورزی 174 طرح راکد و نیمه تمامی که در سال جاری روند اجرایی آن ها به دلیل افزایش قیمت ها با مشکلات مربوط به واردات ماشین آلات کشاورزی و ... دچار وقفه یا رکود شده اند را با هدف راه اندازی مجدد و رونق بخش کشاورزی تعیین تکلیف کرد.

تعیین تکلیف 174طرح راکد و نیمه تمام توسط بانک کشاورزیبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  در اجرای برنامه های تدوین شده و تا پایان آبان ماه سال جاری از مجموع297طرح راکد و نیمه تمام شناسایی شده به مبلغ12306میلیارد ریال، تعداد 174طرح به مبلغ 5249.9 میلیارد ریال تعیین تکلیف شده و منابع درگیر آن ها که اغلب مربوط به اعتبار اشتغال پایدار روستایی و صندوق توسعه ملی است،با اجرایی شدن تصمیمات متخذه به چرخه تسهیلات بازگردانده شده است.

بر اساس این گزارش،طبق برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود تا پایان سال جاری با همت و تلاش بخش نظارت بر طرح ها،مابقی طرح های راکد و نیمه تمام نیز تعیین تکلیف شوند.

این گزارش می افزاید، طرح های مذکور با استفاده از روش های مختلفی از قبیل:تخصیص تسهیلات تکمیلی،تسویه تسهیلات،تقسیط عقد مشارکت مدنی،تمدید مدت مشارکت مدنی،تمدید و تخصیص تسهیلات تکمیلی،رفع مشکلات پرداخت قسط و تعهد متقاضی مبنی بر اتمام عملیات تعهدی و صدور اجرائیه تعیین تکلیف شده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: