کد خبر: ۳۴۳۲۶۴
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
0
علی عرب از رایزنی با سازمان هواپیمایی کشوری برای صدور مجوز‌های رسمی ایجاد مرکز تخصصی آموزش و تفریحات هوایی درکیش خبرداد.
راه‌اندازی مرکز آموزشی و تفریحی تخصصی تفریحات هوایی در جزیره کیش
به گزارش پول نیوز، علی عرب مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با اشاره به اینکه پس از مذاکرات ثمر بخش این شرکت برای دریافت مجوز ایجاد مرکز تخصصی آموزش و تفریحات هوایی باسازمان هواپیمایی کشوربه زودی این مجوز‌ها صادرمی شودگفت: با ایجاد چنین مجموعه ای، امکان ارائه خدمات آموزشی به علاقمندان پرواز پاراگلایدر و بالن تفریحی، هلیکوپتر و جایروکوپتر و هواپیما‌های فوق سبک در نقاط مختلف جزیره مهیا شده و ساکنان و گردشگران نیز می‌توانند از خدمات تفریحی این مرکز استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش افزود: پرواز با هواپیما‌های فوق سبک "ultra light" و همچنین تفریحات هوایی، فرصتی هیجان انگیز و جذاب است که علاقمندان به تفریحات هوایی را ترغیب می‌کند تا بدون پیش زمینه قبلی لذت پرواز بر فراز آسمان را تجربه کنند.

علی عرب عنوان کرد: راه اندازی این مجموعه آموزشی و تفریحی با استاندارد‌های جهانی، ضمن ارائه خدمات با قیمت‌های مناسب، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای گردشگران است.

لازم به ذکر است علاوه بر توسعه زیرساخت‌های تفریحی با هدف رونق صنعت گردشگری، توجه به مقوله آموزش و ارتقاء سطح مهارت‌های فردی درپروازبا هواپیما‌های فوق سبک و ارائه گواهینامه‌های آموزشی معتبرازسوی سازمان هواپیمایی کشوری ازجمله مزیت‌های مهم ایجاداین مرکز آموزشی و تفریحی درجزیره کیش است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: