April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۲۷۵
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
0
شرکت اکسون موبیل اعلام کرد بیش از ۷۰۰ کارگر خود را در هوستون اخراج می‌کند و هزینه پروژه‌های خود را در ۲۰۲۱ تا پایین ترین رقم طی ۱۵ سال گذشته کاهش می‌دهد.

اکسون موبیل ۷۰۰ شغل را در آمریکا کاهش می‌دهد

 

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، شرکت اکسون موبیل طبق اطلاعیه‌ای به کمیسیون نیروی ‌کار تگزاس اعلام کرد بیش از 700 کارگر خود را در هوستون اخراج می‌کند.


این شرکت بزرگ تولید کننده نفت در آمریکا قبلا اعلام کرده بود حدود 15 درصد از نیروی کار خود در کل جهان را که برابر با 14 هزار نفر می‌شود، اخراج خواهد کرد , تعداد زیادی از این افراد در آمریکا خواهند بود.

اکسون و سایر شرکت‌های نفت به خاطر سقوط تقاضا برای نفت در نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا مدتهاست در حال کاهش هزینه‌های خود هستند.


طبق این اطلاعیه، تاریخ این تعدیل نیرو دوم فوریه اعلام شده است. این 700 شغل بخشی از 1900 شغلی است که پیش بینی می شود در آمریکا از بین برود. اکسون اعلام کرد بخش زیادی از این تعدیل نیرو در منطقه هوستون خواهد بود. مقر بسیاری از کسب و کارهای نفت و گاز آمریکا در این منطقه قرار دارد.

اکسون ماه گذشته اعلام کرد ارزش دارایی‌های گاز طبیعی خود را 17 میلیارد دلار پایین آورده و به 20 میلیارد دلار می‌رساند و هزینه پروژه‌های خود را در 2021 تا پایین ترین رقم طی 15 سال گذشته کاهش می‌دهد.

اکسون در پایان سال گذشته میلادی حدود 88300 نیروی کار داشت که 13300 نفر از آنها پیمانکاران بودند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: