April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۲۸۵
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
0
شرکت بیمه البرز در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرد که توانسته سود هرسهم خود را نسبت مدت مشابه سال مالی گذشته افزایش دهد.
سودآوری «البرز» در گزارش ۶ ماهه رشد کرد
به گزارش پول نیوز، شرکت بیمه البرز در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه، سود عملیاتی خود را با رشد یک هزار و ۶۵۰درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به مبلغ ۷هزار و ۹۹۷میلیارد ریال رساند. همچنین سود خالص نیز با افزایش یک هزار و ۶۲۹درصدی به ۸هزار و ۷میلیارد ریال رسید.

سود انباشته پایان دوره ۶ماهه شرکت با رشد ۸۹۴درصدی به رقم ۷هزار و ۲۰۷میلیارد ریال رسید. البرز، سود هرسهم را هم با افزایش ۳۷۸درصدی به ۵۵۵ریال رساند.

البرز اهداف و برنامه های راهبردی خود درخصوص مبلغ و ترکیب پرتفوی بیمه‌ای را اعلام کرد که در فعالیت شرکت های بیمه ای در مکانیزم انتقال ریسک و تبعات آن از بیمه گذار به بیمه گر خلاصه می شود و نتیجه آن کاهش نگرانی و ایجاد امنیت و آرامش خاطر در جامعه است. ماموریت شرکت تامین منافع ذینفعان از طریق ارایه خدمات بیمه ای و سرمایه گذاری مناسب و بهینه و چشم انداز شرکت حضور پایدار و موثر در بازار بیمه کشور است که در این راستا برخی از اهداف راهبردی شرکت به شرح زیر است:

.۱ حفظ و ارتقای وضعیت توانگری (پشتوانه مالی و تخصص حرفه‌ای) و ماندگاری (حضور همیشگی در صنعت بیمه و اقتصاد کشور از طریق مشتری‌مداری، مدیریت علمی، افزایش بهره‌وری و کارآیی) شرکت؛

.۲ انتخاب الگوی مشتری مداری ضمن حفظ حداکثر بازدهی؛

.۳ حفظ منافع ذینفعان با بکارگیری کارآمد ذخایر فنی و اندوخته‌ها در بازار پول و سرمایه؛

.۴ تنوع بخشی به پوشش های بیمه‌ای و ایجاد آمادگی در جهت اجرای آن؛

.۵ حضور فعال در بازار رقابتی بیمه، ضمن احتراز از رقابت ناسالم و غیرمنطقی با رقبا؛

.۶ بهبود و افزایش مداوم بهره‌وری منابع؛

این شرکت در توضیحات خود درباره روند خسارت‌ها و ذخایر فنی اعلام کرده است ذخایر فنی بیمه ای در تاریخ ۳۱شهریور۱۳۹۹ به مبلغ۴۱هزار و ۴میلیارد و ۶۰۲میلیون ریال است که نسبت به سال ۹۸ مبلغ ۶هزار و ۳۴۰میلیارد و ۷۸۱میلیون ریال افزایش یافته است. این ذخایر برای پوشش کامل خسارت های پرداختی در سال های آتی است که براساس آیین نامه ها و دستورالعمل های بیمه مرکزی و شورای عالی بیمه محاسبه شده و طبق بررسی های انجام شده، خسارت های احتمالی را کامل پوشش خواهد داد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: