April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۲۹۳
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
0
شرکت به پرداخت ملت در گزارش ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ برای هرسهم یک هزار و ۳۳۱ریال سود ساخته است.

به گزارش پول نیوز، شرکت به پرداخت ملت در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرده که با سود انباشته ۳هزار و ۵۷۶میلیارد ریالی برای هرسهم یک هزار و ۳۳۱ریال سود محقق ساخته است.

"پرداخت" ، در این گزارش سود عملیاتی را ۲هزار و ۵۳۴میلیارد ریال و سود خالص را یک هزار و ۹۲۹میلیارد ریال اعلام کرد.

این شرکت درآمد محقق شده ۶ماهه خود را ۱۳هزار و ۱۷۷میلیارد ریال اعلام کرد که از این محل سود ناخالص شناسایی شده ۲هزار و ۷۶۰میلیارد ریال است. همچنین «پرداخت» پیش بینی کرده درآمد ۶ماهه دوم سال مالی به ۱۲هزار و ۲۱۵میلیارد ریال می رسد.

این شرکت با توجه به برآوردی که برای برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ دارد، اعلام کرد که به منظور حفظ سهم بازار، برنامه هایی به منظور تأمین مالی از طریق منابع بانکی ارزان قیمت پیش بینی شده است که طبعا" باعث کاهش هزینه های مالی در سال مالی ۱۳۹۹خواهد شد.

تدوین برنامه عملیاتی و اجرای پروژه های مرتبط در راستای برنامه های راهبردی شرکت، بازنگری سیستم ها، نظام ها و فرایندها به منظور افزایش بهره وری سازمانی، انجام فعالیت های تحقیق و توسعه در راستای توسعه بازار از برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: