کد خبر: ۳۴۳۳۹۹
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
0
شرکت کیا الکترود شرق در یکسال فعالیت خود توانسته به ازای هرسهم ۳۰۷ریال سود محقق کند.
کسب ۳۰۷ ریال سود
به گزارش پول نیوز، شرکت کیا الکترود شرق در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ با سود انباشته ۶۴ میلیارد و ۴۳۵میلیون ریالی، سود هرسهم را ۳۰۷ریال اعلام کرد.

این شرکت طی یکسال مالی به سود عملیاتی ۶۶میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال و سود خالص ۴۹میلیارد و ۵۷۷میلیون ریال دست یافت.

"کیا" به دنبال اهداف آتی خود در خصوص افزایش فروش جذب پروژه‌های بزرگ جهت مصرف محصولات و صادرات کالا به آسیای میانه است. همچنین در خصوص تکمیل طرح‌های توسعه اعلام کرده است با توجه به اینکه مواد اولیه اصلی تولید شرکت مفتول است، شرکت کیا الکترود در نظر دارد نسبت به تولید مواد اولیه آهنی اقدام و فرآیند تولید مفتول را به پیمانکاران تولید فولاد واگذار کند.

این شرکت قصد دارد مبلغ عمده را از محل افزایش سرمایه و تسهیلات تامین کند و مهمترین برنامه شرکت در سال مالی آتی، اجرای طرح تولید آهن اسفنجی است. علاوه بر این تولید مواد اولیه مهم از جمله مفتول و همچنین خرید مواد اولیه وارداتی بدون واسطه از خارج کشور از مهمترین اقدامات سال آتی خواهد بود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: