کد خبر: ۳۴۳۴۶۳
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
0
شرکت سایپا شیشه در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۷۱درصدی در درآمد‌های عملیاتی، افزایش ۴۳۷درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۱۸۹۴درصدی در سود خالص، افزایش ۳۲درصدی در دارایی‌ها و تغییر انباشته از منفی ۹۱،۸۵۶ درصد به مثبت ۴،۳۰۲ درصد داشته است.
افزایش نسبت‌های مالی بنیادی
به گزارش پول نیوز، شرکت سایپا شیشه در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۷۱درصدی در درآمد‌های عملیاتی، افزایش ۴۳۷درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۱۸۹۴درصدی در سود خالص، افزایش ۳۲درصدی در دارایی‌ها و تغییر انباشته از منفی ۹۱،۸۵۶ درصد به مثبت ۴،۳۰۲ درصد داشته است. به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، براساس صورت‌های مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، سرمایه شرکت سایپا شیشه ۲۳۰ میلیارد ریال است و این شرکت تعداد ۲۳۰ میلیون برگه سهم منتشر کرده است.

سایپا با ۶۷.۴۱ درصد، سهامدار عمده شرکت سایپا شیشه است.

درآمد‌های عملیاتی شرکت سایپا شیشه در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۹۹ مبلغ ۶۲۲ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال و بهای تمام شده درآمد‌های عملیاتی مبلغ ۴۶۷ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال است.

برآورد مبلغ فروش "کساپا" در دوره ۶ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ به مبلغ ۸۴۷ میلیارد و ۷۸۱ میلیون ریال است که نسبت به ۶ ماهه اول سال رشد ۳۶ درصدی پیش بینی شده است.

نکات با اهمیت گزارش شرکت سایپا شیشه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به شرح زیر است:

* افزایش ۷۱درصدی در درآمد‌های عملیاتی

* افزایش ۴۳۷درصدی در سود عملیاتی

* افزایش ۱۸۹۴درصدی در سود خالص

* افزایش ۳۲درصدی در دارایی‌ها

* تغییر انباشته از منفی ۹۱،۸۵۶ درصد به مثبت ۴،۳۰۲ درصد

* افزایش ۶۶درصدی در حقوق مالکانه

* افزایش حاشیه سود خالص از ۳.۳۹درصد به ۹.۷۶درصد

* افزایش حاشیه سود ناخالص از ۱۴.۸۱درصد به ۱۸.۵۰درصد

* افزایش بازده دارایی از ۴.۳۰درصد به ۱۶.۴۲درصد

* افزایش بازده حقوق صاحبان سهام از ۱۷.۰۴درصد به ۶۴.۴۹درصد
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: