April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۴۷۷
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
0
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: نسخه الکترونیک و طرح 3070 زمینه ساز ارتقاء قابل توجه خدمات سازمان تأمین اجتماعی است و معاونت درمان تأمین اجتماعی و معاونت بیمه‌ای باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای توسعه بهره برداری از سامانه در سراسر کشور اقدامات موثری انجام دهند.

بسیج خدمات تأمین اجتماعی برای نسخه الکترونیک و طرح 3070

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  مصطفی سالاری در جلسه هفتگی زندگی با کرونا که به منظور بررسی اقدامات و برنامه‌های جاری این سازمان برای کنترل و کاهش عوارض بیماری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: خرید 175 دستگاه ونتیلاتور که براساس سطح بندی ارائه خدمات درمانی در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار داشت و می‌بایست در ماه‌های آینده خریداری شود را به زودی خریداری می‌کنیم و در اختیار بیمارستانهای تأمین اجتماعی سراسر کشور قرار می‌دهیم.

سالاری تصریح کرد: تجهیزات پزشکی مورد نیاز سازمان تأمین اجتماعی با حداکثر سرعت و از بهترین برندهای تولیدی داخل کشور خریداری می‌شود تا در زمان استفاده بتوانیم خدمات مطلوبی به جامعه تحت پوشش ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان برای کاهش مراجعات حضوری به شعب را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و گفت: به منظور پشتیبانی خدمات غیرحضوری و پاسخگویی مناسب به جامعه تحت پوشش سامانه پاسخگویی با شماره 1420 در اختیارجامعه قرار دارد و ظرفیت پاسخگویی این مرکز به زودی با میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

در این جلسه همچنین معاونین و مدیران واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی گزارش‌هایی درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اجرا برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا ارائه دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: