April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۳۹۰۹
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
0
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند صعودی بازار طلا طی هفته گذشته گفت: اگر در هفته پیش‌رو هم بهای اونس جهانی کاهش یابد و روند صعودی ارز متوقف شود، قیمت‌ها در بازار طلا هم تغییری نخواهد داشت.

ابراهیم محمدولی رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران به افزایش قیمت طلا و سکه طی هفته اخیر اشاره کرد و افزود: هفته گذشته بهای اونس جهانی کاهش یافت اما به دلیل رشد نرخ ارز، شاهد رشد قیمت‌ طلا بودیم.

رییس اتحادیه طلا درباره روند قیمت طلا و سکه توضیح داد: طی این مدت بهای طلا حدود ۱۵هزار تومان گران شد و به یک میلیون و ۱۵۰هزار تومان رسید؛ آخرین قیمت سکه طرح جدید با کاهش ۵۰هزار تومانی نسبت به شنبه، ۱۱میلیون و ۹۵۰هزار تومان بود و قیمت سکه طرح قدیم با ۱۰۰هزار تومان افزایش ۱۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان اعلام شد.

محمدولی اضافه کرد: نیم سکه این هفته در قیمت شش میلیون و ۳۰۰هزار تومان ثابت ماند؛ ربع سکه هم ۵۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۳۰هزار تومان ارزان شد و قیمت آن‌ها به ترتیب به چهار میلیون و ۲۰۰ و دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان رسید.

او تاکید کرد: یکی از دلایلی که قیمت سکه طی این هفته نوسان چندانی نداشته، نبود تقاضا است؛ از طرفی به طور کل قیمت‌ها در بازار طلا به ثبات رسیده و به این ترتیب در طول هفته شاهد نوسان چندانی در قیمت طلا و سکه نبودیم.

به گفته رییس اتحادیه طلا، اگر در هفته پیش‌رو روند اونس جهانی همچنان نزولی باشد و افزایش نرخ ارز متوقف شود شاهد کاهش قیمت طلا و سکه خواهیم بود اما اگر دلار گران‌تر شود در بازار طلا هم رشد قیمت‌ها را خواهیم داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: