April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
عملکرد بازار در ۹ دی ۹۹؛
کد خبر: ۳۴۴۱۱۶
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
0
افت ۲۵هزار و ۱۶۸واحدی شاخص کل (۱/۷درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۲هزار واحدی قرار داد.
افت ۲۵ هزار واحدی شاخص رقم خورد
به گزارش پول نیوز، در معاملات روز سه‌شنبه، شاخص کل بورس ۲۵ هزار و ۱۶۹ واحد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز ۳۶۵۷ واحد پایین آمد و در رقم ۴۶۵ هزار و ۴۸۲ واحد ایستاد.

در معاملات امروز فملی، شستا، فارس، فولاد و خودرو نماد‌های قرمزرنگ تأثیرگذار بر شاخص بودند که بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند.

شاخص کل بورس امروز ۹ دی ۹۹ |سقوط ۲۵ هزار واحدی شاخص بورس

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۲۰ هزار و ۲۵۳ میلیارد تومان بالغ شد که نسبت به روز گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

در پایان معاملات امروز، ارزش صف‌های خرید ۱۲۲۴ میلیارد تومان شد که نسبت به روز دوشنبه کاهش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین ارزش صف‌های فروش ۳۶ درصد کاهش یافت و به رقم ۱۱۱۰ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز شرکت صنایع چوب خزر کاسپین (وکبهمن) با صف خرید ۱۱۸ میلیارد تومان در صدر جدول تقاضای بازار قرار گرفت. پس از چخزر، شرکت دارویی برکت (برکت) و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان (وآذر) بیشترین صف خرید را داشتند.

بیشترین صف فروش نیز برای دومین روز متوالی به نماد بوعلی (شرکت پتروشیمی بوعلی سینا) تعلق داشت که در پایان معاملات صف فروش ۳۳۲ میلیارد تومانی داشت. پس از بوعلی، پتروشیمی ارومیه (شاروم) و بیزینگ پارسیان (ولپارس) بیشترین صف فروش را داشتند.

در بورس شرکت‌های کربن ایران (شکربن)، سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان (با نماد معاملاتی وآذر) و ایران تایر (پتایر) با رشد ۵ درصدی بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند. در فرابورس نیز شرکت‌های کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان (زگلدشت)، صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر)، اوراق مشارکت دولتی، اشاد ۲، اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی، تملی ۸۰۳ و تملی ۸۰۶ بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

در معاملات امروز فملی، شستا، فارس، فولاد و خودرو نماد‌های قرمزرنگ تأثیرگذار بر شاخص بودند که بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: