کد خبر: ۳۴۴۱۷۸
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
0
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی به منظور آگاهی از آخرین و ضعیت طرح ها و پیشرفت برنامه ها ، همچنین شرکت در آیین افتتاح و بهره برداری از برخی طرح های کشاورزی عصر روز چهار شنبه 10 دی ماه به استان خراسان شمالی سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، خدارحمی در این سفر پس از حضور در گلزار شهدای بجنورد و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در آیین بهره برداری از کارخانه خوراک دام،طیور و آبزیان شرکت تعاونی پارس شرکت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش،دیدار با استاندار خراسان شمالی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های نخستین روز سفر مدیرعامل بانک کشاورزی به این استان است.

این گزارش می افزاید، خدارحمی روز پنجشنبه یازدهم دیماه و در دومین روز از سفر خود در مراسم کلنگ زنی،افتتاح و بازدید از طرح های مهم کشاورزی استان خراسان شمالی از جمله شهرک گلخانه ای امام رضا(ع)،طرح پرورش مرغ مادر گوشتی 90هزار قطعه ای،کارخانه پنبه پاک کنی،آبیاری نوین،کشت و صنعت دانه های روغنی،گاوداری شیری 100رأسی و ........ حضور خواهد یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: