April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۴۲۰۱
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
0
شرکت بیمه دانا در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ با سرمایه یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریالی سود هر سهم را ۹۵ریال اعلام کرد.

به گزارش پول نیوز، شرکت بیمه دانا در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده است در این مدت ۲۳هزار و ۷۳۸میلیارد ریال هزینه خسارت داشته است. از سوی دیگر با زیان عملیاتی ۲هزار و ۲۰۲میلیارد ریال مواجه شده است.

«دانا» در گزارش خود سود خالص را ۳۸۰میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره را ۷۰۴میلیارد و ۴۷۴میلیون ریال منتشر کرد.

شرکت بیمه دانا در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص سرمایه گذاری‌های شرکت اعلام کرد که قصد دارد سرمایه خود را از محل آورده نقدی افزایش دهد. همچنین به بازدهی ۱۲۰ درصدی سهام رسیده و بخشی دیگر از افزایش سرمایه خود را از محل تجدید دارایی ثابت عملیاتی کند. این شرکت اعلام کرد که قصد نهادینه کردن فرهنگ سرمایه گذاری بین همکاران را دارد و مجامع شرکت را به صورت الکترونیک برگزار می کند.

این شرکت پاسخگویی به سهامداران را هوشمند می کند و آن را ساماندهی می کند. از سوی دیگر به دنبال ایجاد صندوق سرمایه گذاری etf برای همکاران خود است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: