گامی دیگر در جهت توسعه معادن خراسان جنوبی؛
کد خبر: ۳۴۴۲۰۶
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
0
روز گذشته نخستین عملیات آتشباری در معدن سنگ آهن حنار انجام شد.

انجام نخستین عملیات آتشباری در معدن سنگ آهن حنار

 

به گزارش پول نیوز،  نخستین عملیات آتشباری در معدن سنگ آهن حنار با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی، جمعی از مسئولین دستگاه های نظارتی استان و همچنین نمایندگان مجتمع طرح های اکتشافی خراسان جنوبی و ایمپاسکو انجام شد.

بنا بر این گزارش بعد از برگزاری مناقصه عمومی، عملیات آماده سازی، باطله برداری و استخراج ماده معدنی از این معدن به میزان ۸۶۰ هزار متر مکعب به مدت ۲ سال به پیمانکار واگذار شده است که با استقرار پیمانکار از مهرماه سال جاری عملیات تجهیز کارگاه و باطله برداری از این معدن آغاز و طی سه ماه گذشته بالغ بر ۹ هزار متر مکعب باطله برداری رویی پیت معدن انجام شده است.

این معدن با ذخیره قطعی یک میلیون تن و ظرفیت استخراج اسمی سالانه ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن، در حال حاضر زمینه اشتغال ۳۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

گفتنی است؛ معدن سنگ آهن حنار با مساحت ۲۶٫۶۹ کیلومتر مربع در شهرستان نهبندان و در ۲۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان خراسان جنوبی واقع شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: