کد خبر: ۳۴۴۲۱۸
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
0
شرکت داروسازی جابر بن حیان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹، سود هر سهم را ۹۵۶ریال اعلام کرد.

سود تلفیقی «دجابر» ۹۵۶ریال منتشر شدبه گزارشپول نیوز، شرکت داروسازی جابربن حیان در گزارش ۶ماهه خود به سود عملیاتی تلفیقی ۷۰۱میلیارد ریالی و سود خالص یک هزار و ۸۳ میلیارد ریالی اشاره داشت که در شرکت اصلی سود عملیاتی را ۵۲۴میلیارد ریال و سود خالص را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده بود.

سود انباشته تلفیقی «دجابر» به ۳ هزار و ۲۲۲میلیارد ریال و سود انباشته شرکت اصلی به یک هزار و ۸۹۵ میلیارد ریال رسید.

این شرکت توانسته در ۶ماه مبلغ فروش محصولات خود را به یک هزار و ۵۸۶میلیارد ریال برساند و از این محل ۶۲۶میلیارد ریال سود ناخالص شناسایی کرده است و برای ۶ماهه دوم سال جاری پیش بینی فروش را یک هزار و ۵۶۵میلیارد ریال اعلام کرد.

اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات شامل افزایش تولید در سبد دارویی محصولات و تلاش در جهت تولید محصولات با بالاترین استانداردهای دارویی می شود.

سایر برنامه های با اهمیت «دجابر» برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱اسفند ۱۳۹۹شامل تامین نقدینگی جهت خرید مواد اولیه و پروژه بهسازی و نوسازی پی گیری مستمر جهت وصول مطالبات و برنامه ریزی خرید مواد اولیه خارجی جهت سال ۹۹ است. همچنین برآورد این شرکت برای eps سال۱۳۹۹ بدون در نظر گرفتن سود حاصل از عرضه سهام شرکت های تابعه خود از طریق بورس معادل یک هزار و ۶ ریال است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: