کد خبر: ۳۴۴۷۰۲
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
0
سیدرحمان حسین پوررییس اداره‌کل روابط عمومی پست‌بانک‌ایران اعلام کرد: گزارش عملکرد نه‌ماهه سال 1399 این بانک تهیه و برای بهره‌برداری ذینفعان به ویژه کارکنان، کارگزاران باجه‌های بانکی روستایی و سهامداران منتشر شد.

گزارش عملکرد 9 ماهه سال 1399 پست‌بانک‌ایران منتشر شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  وی اعلام کرد: در این گزارش عملکرد بانک از نظر منابع، مصارف، تسهیلات، بانکداری الکترونیکی، خدمات ارزی و سایر معیارهای مهم ارزیابی و میزان پیشرفت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مقایسه شده است.

حسین پور تصریح کرد: براساس یافته‌های این گزارش، از هر 100 نفر جمعیت روستایی 48 نفر در پست‌بانک‌ایران دارای حساب بانکی بوده و منابع و مصارف بانک نیز به ترتیب 244 و 197 هزار میلیارد ریال است که به ترتیب 66 و 60 درصد در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی در ادامه افزود: مجموع تسهیلات پرداختی طی سال جاری 87 هزار میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال 1398 حدود 66 درصد رشد داشته و ارزش فعالیت‌های ارزی نیز 727 میلیون یورو بوده که دارای 21 درصد رشد می باشد.

رییس اداره‌کل روابط عمومی پست بانک ایران تأکید کرد: تاکنون 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال پایدار روستایی پرداخت‌شده است و روند پرداخت آن در زمینه‌های مولد برای جهش تولید ادامه دارد.

وی درپایان تعداد باجه بانکی روستایی درسطح کشور را 5551 با سرانه منابع هرباجه 69 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تعداد 170هزار و 512 دستگاه ابزار الکترونیکی شامل؛ خودپرداز، پایانه شعبه‌ای و پایانه فروشگاهی این بانک برای تسهیل امور بانکی در دسترس هموطنان به ویژه درمناطق روستایی قرار دارد.

 

برای رویت متن گذارش اینجا کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: