کد خبر: ۳۴۴۸۵۸
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
0
کارگزاری بانک رفاه کارگران با با در اختیار داشتن بیش از ۵۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال سرمایه بعنوان بزرگترین کارگزاری در ایران، مشغول فعالیت میباشد که در ادامه با نحوه فعالیت و عملکرد آن آشنا می‌شوید.
تولیدی/// بزرگترین کارگزاری در ایران با بیش از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه فعالیت می‌کند
به گزارش پول نیوز، در حقیقت بدون وجود منابع مالی کافی، شرکت‌های اقتصادی نمی‌توانند بسیاری از فعالیت‌های خود را به‌درستی اجرا کنند و همین امر موجب صدمه به اقتصاد خواهد شد.

سرمایه‌گذاری در بورس دارای اهمیت بسیار زیادی در سامانه‌های اقتصادی است و به عبارتی یکی از پارامتر‌هایی است که میزان سنجش سلامت و یا بیماری اقتصادی کشور‌ها را مشخص می‌کند. یکی از مهم‌ترین مباحثی که در اقتصاد دنیا مورد بررسی قرار می‌گیرد استفاده از سرمایه‌های راکد در جهت توسعه‌ی اقتصادی هر کشور است.

جذب پس‌انداز‌های راکد و سوق دادن آن‌ها در واحد‌های تولیدی، بنگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی از مهم‌ترین وظیفه بورس است و از سوی دیگر ایجاد امکانات و تسهیلات برای مشارکت عموم مردم در توسعه و سهیم شدن در آن‌ها نیز از دیگر وظایف بورس است. از طرفی بورس به دلیل داشتن این خصوصیات می‌تواند به‌عنوان یک اهرم مهم در کنترل نرخ تورم و افزایش نرخ رشد پس‌انداز نقش مهمی را در جامعه داشته باشد.

بازار سهام توسعه‌یافته، در توسعه و ارتقای رشد اقتصادی دنیا بسیار تأثیرگذار است. البته این تأثیر ابتدا بر روی کشور‌ها بوده و درنهایت به اقتصاد دنیا کمک می‌کند. ارتباط بین رشد اقتصادی و توسعه بازار سهام در بلندمدت به‌صورت دوطرفه است. البته در بعضی از کشور‌ها در کوتاه‌مدت هم رشد دوطرفه وجود دارد.

واسطه‌های مالی و بازار‌های سرمایه می‌تواند به چند طریق در رشد اقتصادی تأثیرگذار باشد. مورد اول اینکه وجود بازار سهام، ریسک را توزیع می‌کند. اگر بازار‌های سرمایه‌گذاری مانند بورس وجود نداشته باشند دارایی‌های سرمایه‌گذاری شده از پروژه‌های بلندمدت خارج می‌شوند و سبب کاهش رشد اقتصادی می‌شوند.

بازار سرمایه با جمع‌آوری حداقل مبلغ خرید در بورس سرمایه‌گذاران امکان سرمایه‌گذاری بلندمدت را ایجاد می‌کند. افراد می‌توانند با حداقل مبلغ خرید در بورس در تعداد زیادی از شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کنند و اقتصاد را در جهت سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی با ریسک بالا سوق دهند و موجب تحریک رشد اقتصادی شوند. باید یادآور شد که سرمایه‌گذاران خرد با ریسک نقدینگی و ریسک بهره‌وری متنوعی روبه‌رو خواهند شد.

در این میان شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۷۳/۰۱/۰۶ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران، و در تاریخ ۱۳۸۷/۰۹/۲۵ بعنوان کارگزار بند ۱۳ ماده یک قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ماه سال ۱۳۸۴ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسیده است.
 
این شرکت با تأکید بر افزایش آگاهی جمعی نسبت به بازار سرمایه و با تمرکز بر سازمان یافتگی از طریق کارکنان متعهد و حرفه ای، توانسته به شریکی قابل اعتماد برای مشتریان تبدیل گردد و در کنار آن‌ها قرار گیرد.

کارگزاری بانک رفاه کارگران با در اختیار داشتن بیش از ۵۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال سرمایه بعنوان بزرگترین کارگزاری در ایران، مشغول فعالیت میباشد.

این کارگزاری با رویکرد خلق ارزش برای مشتریان از طریق استفاده از فناوری‌های مدرن و به روز، ارائه خدمات و پشتیبانی حرفه‌ای و بی وقفه و تلاش برای حفظ ارتباط سالم و طولانی مدت، توانسته نقش پررنگ تری در کنار اقتصاد کشور و مردم جامعه داشته باشد.

برآیند این نگرش راهبردی و استفاده از پتانسیل‌های در اختیار و همچنین تلاش تیم مدیریت و همکاران، موجب کسب موفقیت‌های بسیار و درخشیدن نام کارگزاری در بین برترین‌های بازار سرمایه گردیده است.

معامله اوراق بهادار از قبیل سهام، اوراق مشارکت، حق تقدم خرید سهام، اختیار معامله و قرارداد‌های آتی برای دیگران و به حساب آن‌ها یا به نام و حساب خود، معاملات کالا‌های پذیرفته شده برای دیگران و به حساب آنها، بازار سازی و بازار گردانی اوراق بهادار و کالا‌های پذیرفته شده از خدمات و فعالیت‌های کارگزاری بانک رفاه کارگران می‌باشد.

همچنین مدیریت صندوق سرمایه گذاری، نمایندگی ناشر برای ثبت اوراق بهادار و دریافت مجوز عرضه، بازاریابی برای فروش اوراق بهادار، سبدگردانی اوراق بهادار، مشاوره و انجام کلیه امور اجرایی برای پذیرش اوراق بهادار یا کالا در هر یک از بورس‌ها و بازار‌های خارج از بورس به نمایندگی از ناشر یا عرضه کننده کالا خدمات مالی این کارگزاری است.

قیمت گذاری اوراق بهادار، روش‌های فروش و عرضه اوراق بهادار، طراحی اوراق بهادار، خرید، فروش یا نگهداری اوراق بهادار، سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، ادغام، تملک، تغییر و تجدید ساختار سازمانی و مالی شرکت‌ها و طراحی و تشکیل نهاد‌های مالی خدمات مشاوره‌ای این کارگزاری محسوب می‌شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: