کد خبر: ۳۴۵۱۷۵
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
0
شرکت پلی پروپیلن جم در اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ماهه از رشد ۴۹درصدی سود آوری نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل خبر داد.
افزایش سودآوری «جم پیلن» در گزارش ۹ماهه
به گزارش پول نیوز، شرکت پلی پروپیلن جم در صورت‌های مالی منتهی به ۳۰آذر ۱۳۹۹ مقدار فروش پلی پروپیلن تولیدی را در گزارش ۹ ماهه ۲۰۳هزارتن اعلام کرد که حدود ۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

"جم پیلن" نرخ فروش محصولات در ۹ماهه ۲۰۱میلیون و ۶۸۱هزار و ۸۱۳ریال به ازای هر تن بوده که معادل دلاری آن یک هزار و ۳۵دلار است. همچنین مبلغ فروش شرکت در گزارش ۹ماهه ۴۱هزار و ۱۲۳میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۴درصد رشد فروش داشته است.

سود ناخالص این شرکت تا پایان آذر ۱۴هزار و ۷۲۶میلیارد ریال بوده و نسبت به ۹ماهه پارسال رشد ۱۰۷درصد رشد داشته است. «جم پیلن» در ۹ ماهه امسال به ازای هر سهم ۶هزار و ۳ریال سود ساخت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹درصد رشد داشته است.

اهداف اعلام شده این شرکت شامل توسعه بازار، تنوع تولید محصولات و گرید‌های متفاوت بهداشتی و درمانی باتوجه به نیاز فعلی بازار تولیدکنندگان محصولات دارویی کشور، تأمین کامل بازار‌های داخلی باتوجه به اعلام مقامات کشور و نوآوری در تولید محصولات جدید و تغییر جهت کاهش هزینه در تولید محصولات موجود است.

این شرکت در حال بررسی امکان سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت‌های مرتبط با عملیات پتروشیمی و با کسب کرسی هیأت مدیره است تا در جهت استفاده بهینه از منابع نقدینگی شرکت، ادامه پیگیری قرارداد با شرکت‌های خارجی جهت تولید کامپاند و سایر مشارکت‌ها برای ورود به بازار‌های صنایع پایین دستی را مهیا سازد. از سوی دیگر امکان سرمایه گذاری در خرید شرکت‌های تولیدکننده صنایع بسته بندی مانند فیلم و شرینک در جهت خودکفایی در زنجیره کامل تولید و بسته بندی محصولات شرکت را بررسی می‌کند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: