April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۵۲۶۸
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
0
مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت بیان کرد: تصمیمی برای تغییر گروه کالایی لوازم آرایشی و بهداشتی نداریم.

لغو ممنوعیت واردات لوازم آرایشی تکذیب شد

 

به گزارش پول نیوز، محسن صفدری در خصوص حل مشکلات کالاهای آرایشی و بهداشتی رسوب شده در گمرکات، گفت: برای بررسی وضعیت این کالاها با اولویت کالایی گروه 27 که احتمال شمولیت ماده 11 قانون مقررات صادرات و واردات برای آنها متصور است، جلساتی برگزار شده است .

وی ادامه داد: در این راستا باید اطلاق ماده 11 این کالاها توسط مراجع ذیربط مورد بررسی قرار گرفته تا متعاقباً تصمیمات لازم اتخاذ و اعلام گردد.

مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت تصریح کرد: به هیچ عنوان سیاست جدیدی برای تغییر گروه کالایی لوازم آرایشی و بهداشتی مدنظر ما نیست و سیاست مدیریت واردات و حمایت از تولیدات داخلی با قوت و جدیت ادامه دارد.

صفدری اضافه کرد: همچنین با توجه به ممنوعیت های وارداتی، ثبت سفارش جدیدی برای تعرفه های شماره 33030090 و 33059010 جهت واردات کالاهای عطریات و ادوتوالت ها و همچنین فراورده های پاکیزگی و آرایشی مو (محصول نهایی) در حال حاضر قابل اجرا نخواهد بود.

وی در پایان گفت: هیچ برنامه ای نیز جهت واردات این کالاها در دستور کار نمی باشد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: