در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش تاکید شد:
کد خبر: ۳۴۵۳۵۲
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
0
غلامحسین مظفری بر ضرورت بهسازی و زیباسازی اماکن تفریحی کیش و استانداردسازی خدمات گردشگری برای نوروز1400 تاکید کرد.

به گزارش پول نیوز، در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش که صبح امروزسه شنبه7 بهمن در سالن اجتماعات این سازمان برگزارشد، غلامحسین مظفری با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا خدمات گردشگری کیش به سطح استانداردهای بین المللی برسد بر ضرورت بهسازی برخی اماکن تفریحی درسواحل کیش تاکید کرد و گفت: شرکت عمران ،آب وخدمات و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش که زیباسازی فضای شهری و نظارت بر عملکرد کلوپ های تفریحات دریایی را بر عهده دارند باید برای بهینه سازی فضاهای تفریحی درسواحل و همچنین روند ارائه خدمات ایمن و استاندارد به گردشگران برنامه ریزی و سرعت عمل داشته باشند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش از ساماندهی فعالیت عکاسان در سواحل کیش خبر داد و افزود: با هدف حفظ زیبایی بصری درنوارساحلی و نظارت بر چگونگی خدمات گردشگری، کیوسک های قابل حمل با طراحی زیبا، هماهنگ و یکسان درنوار ساحلی تعبیه شده و در اختیار عکاسانی که مجوز فعالیت دارند قرارمی گیرد.

غلامحسین مظفری همچنین به وضعیت مناسب زیباسازی سواحل در بخش شرقی جزیره اشاره کرد و گفت: اقدامات عمرانی و توسعه ای درشرق و جنوب شرقی کیش فضای مطلوبی را برای تماشای طلوع خورشید فراهم کرده است که با تکمیل طرح های عمرانی در این بخش تاپایان سال چهره مطلوب تری هم خواهد یافت.

وی به ضرورت بهسازی ساحل غربی جزیره و پارک کشتی یونانی ازجمله توسعه فضای سبز، زیباسازی کافی شاپ ها و استفاده از لباس هماهنگ برای کارکنان این مراکز اشاره کرد و اظهارداشت: بدنه هواپیمایی که درپارک کشتی یونانی جانمایی شده باید رنگ آمیزی و بهسازی شده و یا برای بهسازی و بهره برداری به بخش خصوصی واگذارشود.

بهسازی ایستگاه های دوچرخه ، استفاده از لباس یکسان برای کارکنان این ایستگاه ها ، نظارت بر ارائه دوچرخه های سالم و ایمن به گردشگران، پلاک گذاری موتورهای شارژی و نظارت کامل بر روند ارائه این موتورها به متقاضیان، زیباسازی پلاژ آقایان درراستای افزایش رضایتمندی گردشگران وساکنان، ایجاد یک بازارچه ویژه صنایع دستی بانوان جهت عرضه دست سازه های هنرمندانه بانوان کیش از دیگرمواردی بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دراین نشست عنوان کرد.

غلامحسين مظفري همچنين با تاكيد بر لزوم هماهنگي بين بخشي درجهت ارتقاء خدمات و ميزباني شايسته از گردشگران در جشن پيروزي انقلاب و تعطيلات نوروز ١٤٠٠تاكيد كرد و اظهار داشت : تمايل روزافزون سرمايه گذاران براي فعاليت در حوزه گردشگري كيش سبب مي شود تا مجموعه هاي پذيرايي و خدماتي جديدي ايجاد شده و بهترين خدمات به گردشگران ارائه شود . مسافران نيز حق انتخاب داشته و مي توانند بنابر سليقه و توان مالي خود از تفريحات و امكانات گردشگري متنوع كيش لذت ببرند.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اينكه افزايش تقاضا براي سرمايه گذاري در كيش مبين اقدامات زيرساختي مهم در اين منطقه است تصريح كرد: بايد با تعريف بسته هاي سرمايه گذاري در رده هاي مختلف زمينه حضور فعالان اقتصادي با توان مالي مختلف در كيش را فراهم كرد.

وي افزود : بسته هاي سرمايه گذاري بايد سود آوري اقتصادي سرمايه گذاران را مدنظر داشته باشد و در اين حوزه محور تمدن ها و تقويت بوم گردي با تمركز بر ايجاد اماكن پذيرايي با معماري زيبا در اولويت است.

سعيد پورعلي معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش نيز از اجراي طرح پلاك گذاري موتورهاي شارژي با هدف تقويت نظارت ها بر اين جاذبه گردشگري در نوار ساحلي خبر داد و تاكيد كرد : ايجاد هماهنگي و تعامل بين بخش هاي مختلف نظارتي سبب تجميع فرايندها شده و در نهايت ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه هاي مختلف را به همراه دارد.

وي در خصوص برنامه هاي فرهنگي با هدف معرفي جذابيت هاي كيش گفت: مسابقه بزرگ عكاسي كه با استقبال گسترده اي روبه رو شده است امكان ارائه خاطرات زيباي هموطنان از سفر به جزيره كيش را فراهم كرده است.

علي مقدس زاده معاون عمراني و امور زيربنايي سازمان منطقه آزاد كيش نيز از افزايش جذب اعتبار طرح هاي عمراني در سازمان منطقه آزاد كيش خبر داد و گفت : در حاليكه از ابتداي امسال تا پايان مهر ٢٣ درصد اعتبار در بخش عمراني جذب شده بود ، تنها در سه ماه اخير ٢٢ درصد جذب اعتبار داشتيم كه با ٧ ماه نخست سال برابري ميكند.

مقدس زاده ابراز اميدواري كرد با برنامه ريزي مناسب و ايجاد زيرساخت هاي حمايتي جذب اعتبار در بخش عمراني در دوماه پاياني امسال با سرعت بيشتري رشد كند .

لازم به ذكر است در اين جلسه سيد محمد رضا مداح مشاور و مدير كل حوزه مدير عامل و برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: