April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۵۴۳۴
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
0
به مناسبت جشن پیروزی انقلاب، برنامه های رادیویی و تلویزیونی متنوعی از صدا و سیمای مرکز کیش پخش می شود.
به گزارش پول نیوز، برنامه تلویزیونی « فجر ماندگار» به کارگردانی رضا حاتمی نژاد با ساختار ترکیبی و با حضور کارشناسان و مسئولان و هنرمندان کیش و همچنین بیان خاطرات بومیان منطقه، گزارش های مردمی و نماهنگ ، در دهه فجر ساعت ۱۹ به مدت ۳۵ دقیقه از سیمای کیش پخش می شود.

برنامه تلویزیونی « نوای انقلاب » نیز به مدت ۳۰ دقیقه در دهه فجر با بخش هایی از جمله پخش نماهنگ های انقلابی ، حضور خوانندگان و سعی در ایجاد حال و هوای شور و نشاط جشن انقلاب خواهد داشت . تهیه کنند گی و اجرای این برنامه برعهده سمیه ملک پوراست.

برنامه های روزانه کیش و زندگی ، شب های جزیره ، صبح بخیر کیش ، مسابقه مروارید و بازتاب در دهه فجر با بخش های نماهنگ ، گزارش ، موشن گرافیک ، مهمان برنامه و پلاتو مجری به موضوع پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازد.

همچنین مستند های در ایران ، دولتخانه ، کیش درگذر زمان ،تولید شبکه کیش در این مدت پخش خواهد شد .

پخش فیلم های سینمایی با موضوع دهه فجر و انقلاب و نماهنگ های ملی میهنی نیز در کنداکتور دهه فجر جانمایی شده است.

ویژه برنامه های دهه ی فجر انقلاب اسلامی رادیو کیش با عنوان " نفس تازه " به تهیه کنندگی اسماء بدیعیان پور شامل 10 برنامه با ساختار ترکیبی ـ نمایشی است که از دوازدهم تا بیست و یکم بهمن ساعت 19 تا 20 و سی دقیقه از رادیو کیش پخش خواهد شد. این برنامه عصرگاهی با رویکرد نشاط و سرگرمی قصد دارد با بخش های خاطرات ،نواها ی ماندگار ،نمایش ؛گزارش ؛ارتباط با مراکز ؛آنونس ؛گفت و گو با هنرمندان ؛و مسابقه و سوال فضایی شاد با حال و هوایی امید بخش برای شنوندگان فراهم آورد.

ـ"پیام انقلاب" نیز بخش دیگری از گلچین سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در باره انقلاب است که در بسته های کوتاه شامل کلام ؛افکت و موسیقی در برنامه های صبحگاهی ،خانواده ،عصرگاهی و شبانگاهی جانمایی شده است.

"فصلی دیگر" به تهیه کنندگی امیر رضا هاشمی ؛شامل بیانات رهبر معظم انقلاب با ترکیبی از کلام ،افکت و موسیقی است که با موضوع زیر فصل های بیانیه گام دوم انقلاب از ابتدای بهمن آغازشده و تا پایان بهمن ازصدای مرکز کیش پخش می شود.

ـ" نغمه های ماندگار" هم برنامه ای کوتاه با ساختار کلامی ،آوایی است که هر روز در دهه ی فجر یک سرود و ترانه ی مشهور انقلاب را معرفی می کند و "همراه شو" بخش ویژه ای در باره مواسات و همدلی است که این دوبرنامه به تهیه کنندگی مریم فرازی از صدای مرکز کیش پخش می شود.

" فجر امید"؛ عنوان ویژه برنامه ای است که ساعت 10 تا 11 و سی دقیقه 22 بهمن با ساختار کلامی ؛پیامی و آوایی برای شنوندگان صدای مرکز کیش پخش خواهدشد .تهیه کننده این برنامه غلامحسین خسروی است.

" من ایرانی ام " ؛عنوان برنامه ای کوتاه دیگری است که به دستاوردهای انقلاب اسلامی در جزیره ی کیش می پردازد.

گفتنی است مدیریت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کیش نیز همزمان با دهه فجر تولیداتی از جمله پوستر و عکس نوشت ، موشن گرافی ، نماهنگ حماسه حضور مردم ولایتمدار کیش در سال های گذشته ، تولیدات کاربر محور در پویش مردمی ویژه دهه فجر ، کاریکاتور و‌کمیک موشن را در فضاي مجازي عرضه خواهد کرد.

برچسب ها: نماهنگ ، جزیره ، مسابقه ، نماهنگ ، کیش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: