April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۵۵۶۷
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
0
نشست تخصصی فعالان شبکه فروش بیمه استان خوزستان با رییس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات عامل نهاد ناظر، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و تنی چند از مدیران عامل شرکت ها به میزبانی شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد.

نشست ویژه مدیران صنعت بیمه و اعضای شبکه فروش بیمه استان خوزستان برگزار شدبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در این نشست، نمایندگان شبکه فروش ضمن طرح مسائل و مشکلات خود از تلاش های سیاستگذاران در ارتقای جایگاه صنعت بیمه قدردانی کردند.

در این نشست غلامرضا سلیمانی با تبریک ایام الله دهه فجر به ضرورت توجه بیشتر به موضوع گسترش عرصه فعالیت شبکه فروش اشاره کرد و افزود: نمایندگی ها نباید فقط عاملان فروش محصولات بیمه باشند بلکه با درک واقعیت های موجود، باید نقش حساس تری را در این صنعت ایفا کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که شبکه فروش باید در بخش خدمات بعد از فروش، توانمندتر حرکت کند، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که بیمه‌گذاران بعد از دریافت بیمه نامه نباید به حال خود رها شوند و نمایندگی های بیمه وظیفه دارند تا پایان دوره تعهد در کنار آنها بایستند.

وی با بیان این مطلب که نمی توان از واقعیت‌ها گریخت بلکه باید با حقیقت کنار آمد،تصریح کرد: دنیا به سمت تکنولوژی های نوین و فناوری روز حرکت می‌کند و اگر شبکه فروش از این قافله جا بماند قطعاً تبعات نامناسبی برای این صنعت رقم خواهد خورد.

رئیس شورای عالی بیمه از نمایندگان شبکه فروش خواست با ورود به عرصه های نوین و دستیابی به تکنیک های مدرن فروش از فضای سنتی فاصله بگیرند.

وی در همین خصوص اظهار داشت: حمایت از استارت آپ های بیمه ای با هدف تقویت بازار بیمه صورت گرفته و ما تسهیلاتی برای نمایندگان بیمه به منظور حضور در فضای دیجیتالی کسب و کار فراهم کرده ایم.

غلامرضا سلیمانی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر این نکته که کمبود بودجه نباید از طریق حق بیمه های مردم جبران شود، تصریح کرد: برای صیانت از حق بیمه‌های دریافتی و حقوق بیمه گذاران، برنامه های خوبی تدوین شده و با نهاد قانونگذار نیز رایزنی های انجام شده است.

بر اساس این گزارش، معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی نیز در ادامه در این نشست به پرسش ها و ابهامات نمایندگان شبکه فروش پاسخ داد.

"رحیم مصدق" از رویکرد تسهیل گرایانه برای تقویت فضای کسب و کار و رفع موانع از طریق اصلاح آیین نامه های موجود سخن گفت و افزود: بررسی و صدور مجوز کارگزاری های برخط از برنامه هایی است که با رویکرد توسعه صنعت بیمه در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای برقراری رفتار متعادل بین کارگزاران و نمایندگان بیمه با جدیت دنبال می شود.
وی افزود: منطقی شدن روند پرداخت کارمزدهای بیمه ای نیز از سیاست های نهادناظر است که برای افزایش ضریب رضایتمندی در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: