سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:
کد خبر: ۳۴۵۷۲۵
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
0
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ورود نخستین محموله واکسن روسی به کشور، با هواپیمایی ماهان ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه به فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پول نیوز، «محمدحسن ذیبخش» افزود: ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه امروز نخستین واکسن روسی با پرواز ماهان وارد کشور خواهد شد.

وی بیان‌داشت: ماموران وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری حضور خواهند داشت و این بار را در شرایط استاندارد و تحت تدابیر امنیتی تحویل خواهند گرفت.

ذیبخش گفت: این محموله مستقیم از مسکو به فرودگاه امام خمینی‌(ره) در تهران حمل خواهد شد و هواپیمای ماهان، شرایط کامل و استانداردهای لازم برای حمل این بار را دارا است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ابراز امیدواری کرد: چنانچه مشکلاتی نظیر مسایل گمرکی یا دیگر حوادث پیش‌بینی نشده به‌ودجود نیاید، در زمان مقرر پرواز ماهان بر زمین فرودگاه خواهد نشست.

پیشتر رئیس سازمان غذا و دارو خاطرنشان‌کرده بود: واکسن اسپوتنیک روسیه تا حدود ۹۵ درصد ایمنی ایجاد می‌کند که عوارض آن ناچیز بوده و مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: