April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم افتتاح ساختمان جدید سرپرستی استان زنجان بیان کرد:
کد خبر: ۳۴۶۰۷۰
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
0
زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌‌نفعان با توسعه خدمات و ارایه طرح‌‌های بیمه‌‌ای با بهره‌‌مندی از فن‌‌اوری‌‌های نوین تکمیل می‌‌شود.

تکمیل زنجیره خدمت‌‌رسانی و رضایت ذی‌‌نفعان

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه کوثر در استان زنجان، ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان‌کرد: رضایت ذی‌نفعان نه تنها یک الزام کسب‌وکار در هزاره سوم و عامل روابط پایدار، سوداور و توانمندساز است بلکه یک وظیفه شرعی است چرا که رضایت خداوند در رضایت ولی امر و رضایت ولی امر در رضایت خلق خداوند است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی از ترسیم رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و نیز توانمندی در سند راهبردی بیمه کوثر خبرداد و گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدمات با تغییر نرم‌افزار موجب ایجاد بسترهای ارتقای خدمت‌رسانی، منزلت و معیشت ذی‌نفعان شده است.

وی تفویض اختیار و عملیاتی شدن حکمرانی منطقه‌ای را از عوامل افزایش رضایت بیمه‌شدگان دانست و تصریح‌کرد: تفویض اختیار به مدیران سرپرستی و تشکیل شورای فنی باعث کسب رضایت بیمه‌شدگان به ویژه مشتریان وفادار شد.

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه افزود: اجرای طرح‌های امام جواد(ع) و حلالیت از زیان‌دیدگان و مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان در سراسر کشور، نارضایتی ذی‌نفعان را به حداقل ممکن کاهش داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: