April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۶۳۶۹
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
0
ستاره‌های تراکتور همچنان بهترین‌های این تیم هستند. آن‌ها در دور رفت جزو ۵ بازیکن برتر تیم شان بودند.
کاپیتان‌های تراکتور همچنان روی بورس (عکس)
به گزارش پول نیوز، بی تردید مهمترین نقل و انتقالات باشگاه تراکتور در یک دهه اخیر را می‌توانیم جذب مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و بازگرداندن دوباره احسان حاج صفی پس از درخشش در اروپا بدانیم. حضور این ستاره‌ها در تراکتور، بار فنی و اعتباری سرخ پوشان فوتبال آذربایجان را ارتقا داد و در طول سه فصل اخیر، همواره شاهد درخشش این بازیکنان بوده ایم.

در حالی که در این فصل انتقادات زیادی از این سه بازیکن شد و برخی‌ها معتقد بودند که آن‌ها نتوانسته اند آن گونه که باید برای تراکتور بازی کنند، اما آمار و ارقام حاکی از تداوم درخشش و یکه تازی این بازیکنان حتی در شرایط سنی فعلی شان دارد.

بر اساس آمار ارائه شده توسط متریکا، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی جزو ۵ بازیکن برتر تراکتور در نیم فصل اول هستند. در این آمار اشکان دژاگه با دو گل، دو پاس‌گل و ۱۷ خلق موقعیت با پاس‌کلیدی، دومین بازیکن برتر تراکتور در نیم فصل بود. بعد از اشکان، مسعود شجاعی سومین بازیکن برتر تراکتور است. او بیشترین پاس‌گل را در تیمش داده، بیشتر از هر تراکتوری خطا گرفته و در پاس‌کلیدی، دریبل موفق، لمس توپ، توپ‌گیری جزو سه بازیکن برتر این تیم است. احسان حاج صفی، خلاق‌ترین بازیکن این فصل تراکتور ۲۸ موقعیت با پاس‌کلیدی ساخته است. حاج‌صفی تکنیکی‌ترین بازیکن و دومین شوت زن برتر این فصل تراکتور هم است و پنجمین بازیکن برتر این تیم به شمار می‌رود.

گفتنی است که محمد عباس زاده که با زدن ۷ گل بهترین گلزن تراکتور در نیم فصل اول بود، عنوان برترین بازیکن این تیم در دور رفت را هم به خود اختصاص داد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: