کد خبر: ۳۴۶۵۰۵
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
0
کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر با لغو اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلوی توافقی بازار سوم به تابلو قرمز بازار پایه فرابورس منتقل و درج نماد شد.
انتقال یک شرکت فرابورسی از بازار توافقی به تابلوی قرمز
به گزارش پول نیوز، شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر با لغو بند 5 صورتجلسه 21 اسفند سال گذشته هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلوی توافقی بازار سوم و به استناد ماده 36 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس، در بازار پایه درج شد.

این شرکت از دوم اسفندماه جاری با نماد "تاتمس" در گروه ماشین‌آلات و تجهیزات و زیرگروه تولید اجاق، کوره و مشعل کوره به عنوان دویست و پنجاه و هفتمین نماد در تابلو قرمز بازار پایه درج شده است.

شایان ذکر است ناشران درج شده در تابلوی قرمز تا زمان پذیرش در یکی از تابلوهای بورس تهران یا فرابورس در این تابلو معامله خواهند شد و قابل انتقال به تابلوهای زرد و نارنجی نخواهند بود.

همچنین معاملات اوراق بهادار شرکت های درج شده در این تابلو صرفاً طی یک جلسه معاملاتی در هر هفته و بصورت حراج پیوسته در محدوده دامنه نوسان یک درصدی نسبت به قیمت پایانی در آخرین جلسه معاملاتی قبل، قابل انجام است. انجام معاملات برخط به استثناء انجام معاملات برخط گروهی توسط کارگزاران در نمادهای معاملاتی مربوط به ناشران درج شده در این تابلو مجاز نیست.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: