کد خبر: ۳۴۶۶۰۲
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
0
قیمت پالایشی یکم یا همان دارا دوم در روز یکشنبه ۳ اسفند ماه کاهشی شد.
ارزش پالایشی یکم در بورس امروز اسفند ۹۹
به گزارش پول نیوز، ارزش پالایشی یکم در بورس امروز دوشنبه ۴ اسفند ماه کاهشی شد. جدول زیر نمایانگر نوسانات سهام شرکت‌هایی است که در پرتفوی صندوق ETF پالایش یکم (دارا دوم) حضور دارند. تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۳ اسفند ماه ۹۹ با کاهش قیمت مواجه شدند. در ادامه ارزش پالایشی یکم امروز دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ را در زیر بخوانید.

بورس اوراق بهادار تهران امروز با کاهش شاخص همراه بود، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با ۵۵۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۵۹ واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هم‌وزن با ۶۳۷ واحد کاهش به رقم ۴۳۸ هزار و ۳۲۰ واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس تهران به بیش از ۴ میلیون و ۹۰۲ هزار میلیارد تومان رسید.

در ادامه قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس را بخوانید. ارزش پالایشی یکم در بورس در زیر بررسی شده است. ارزش پالایشی یکم در بورس امروز دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با افت ۳.۴۷ درصدی به ۸ هزار و ۷۲۷ تومان کاهش یافت.

در بسته خبری امروز ارزش صندوق پالایشی یکم، قیمت‌های هر سهم سهام دولتی و ارزش پالایشی یکم را آنالیز کرده و بررسی‌های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می‌کند. در این خبر ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز یکشنبه ۳ اسفند را می‌خوانید.

امروز دوشنبه ۴ اسفند ماه با افت ۵ هزار واحدی همراه بود و هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۴۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۷۲۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد آن به ۴ میلیون ۳۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های ۷.۴۰۴ تومان ثبت شد.

این درحالی است که در زمان پذیره نویس صندوق پالایش یکم هر واحد این صندوق به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش رسید و متقاضایان برای خرید ۵۰۰ واحد سهام این صندوق مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت کردند.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت ۱.۴۴ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۶۶ درصدی را تجربه کردند و نماد‌های شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب ۱.۶۱ و ۱.۸ درصد افت داشتند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: