کد خبر: ۳۴۷۹۴۶
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
0
بازار‌های سهام ایالات متحده روز گذشته در واکنش به سخنان جروم پاول رییس فدرال رزرو و جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا در مورد اقتصاد ایالات متحده سقوط کرد.
بازار‌های سهام آمریکا ریخت
به گزارش پول نیوز، جروم پاول و جنت یلن عنوان کرده‌اند که با ادامه روند واکسیناسیون انتظار می‌رود اقتصاد ایالات متحده بازگشت قوی داشته باشد، اما در عین حال تاکید کردند که این بازگشت کامل نخواهد بود.

رییس فدرال رزرو همچنین تاکید کرد که انتظار ندارد بسته محرک ۱.۹ تریلیون دلاری منجر به افزایش ناخواسته تورم شود، اما در هر صورت بانک مرکزی ابزاری برای مقابله با افزایش فشار‌های قیمت در صورت لزوم به کار خواهد گرفت.

افزایش پرونده‌های ابتلا به کرونا در اروپا و محدودیت‌های جدید آلمان، فرانسه و ایتالیا باعث شده تا چشم انداز بهبود اقتصاد جهانی تحت تاثیر قرار بگیرد. بر این اساس روز گذشته شاخص داو جونز با ۰.۹۴، اس‌اندپی۵۰۰ با ۰.۷۶ و نزدک با ۱.۱۲ درصد کاهش معاملات را به پایان بردند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: