کد خبر: ۳۴۸۶۵۸
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
0
معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین گفت: نمایندگان با کار کردن در این استارتاپ شانسی را برای پیشرفت، رشد و ارتقا خواهند داشت و از آنجا که سلسله مراتبی برای استارآپ تعریف نشده است همه گروه همچون یک خانواده علاوه بر فروش حداکثری نسبت به رفع مشکلات همدیگر اقدام می‌کنند.

باشگاه مشتریانی که استارت آپ شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، از آنجائیکه هنوز فرهنگ خرید آنلاین با توجه به اطلاعات بیمه ای اندک مشتریان ، تکاپوی خرید یک بیمه نامه جامع را نمی دهد لذا باشگاه بر مشتری اصلی خود یعنی شبکه فروش متمرکز گردید و باشگاه مشتریان با یک تغییر راهبردی بعنوان استارتاپ فعال و پویا، با امکانات بسیار ویژه برای نمایندگان و کارگزاران طراحی گردید.

حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین گفت: جذب مشتری جدید برای یک شرکت بسیار هزینه‌بردارتر از حفظ مشتری‌های موجود است و شرکت‌های دوراندیش با ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتریان سابق خود، آن‌ها را راضی نگه می‌دارند تا دوباره برای خرید یا اخذ خدمات به ایشان مراجعه کنند. به این ترتیب علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مشتریان سابقشان تعداد مشتریان و در نتیجه و فروششان را چند برابر می‌کنند

حجتی ادامه داد: باشگاه مشتریان با هدف ایجاد زنجیره ارزش و حفظ و وفاداری مشتریان در سال 1398 راه اندازی گردیده است و در فاز اول راه اندازی ، نیازهای مشتری و شبکه فروش مورد بررسی و سپس مطابق نیازهای مشتریان و شبکه فروش ، فعالیت باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین آغاز گردید.

وی در ادامه گفت: در باشگاه مشتریان، علاوه بر صدور بیمه نامه‌ها به صورت آنلاین، بدون مراجعه به شعبه و واحدهای صدور نسبت به ارائه بسته های تشویقی به بیمه گذارانی که از شرکت بیمه نامه‌ای را خریداری می‌نمایند لحاظ گردید.

معاون مدیرعامل در توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین تصریح کرد: از آنجائیکه هنوز فرهنگ خرید آنلاین با توجه به اطلاعات بیمه ای اندک مشتریان، تکاپوی خرید یک بیمه‌نامه جامع را نمی‌دهد لذا باشگاه بر مشتری اصلی خود یعنی شبکه فروش متمرکز گردید و باشگاه مشتریان با تغییر راهبردی بعنوان یک استارت فعال و پویا، با امکانات بسیار ویژه برای نمایندگان و کارگزاران طراحی گردید.

حجتی افزود: با این استارت آپ باشگاهی، نمایندگان و زیر مجموعه‌های ایشان (اعم از بازاریابان، مشاوران و کارمندان ) می‌توانند با تکمیل فرم پیشنهاد به صورت آنلاین‌، بیمه‌نامه‌های مشتریان را در هر نقطه از کشور دریافت نمایند.

وی در ادامه ضمن اشاره به بوروکراسی‌های اداری، گفت: موضوع بوروکراسی‌های اداری از قبیل ارسال فرم پیشنهاد و قلم خوردگی فرم‌های پیشنهاد به کلی از بین می‌رود و شبکه فروش بدون دغدغه، فرآیندهای صدور خود را در استارتاپ باشگاه مشتریان رصد می‌نمایند و حتی یکی از مشکلات قدیم نمایندگان در زمان صدور بیمه نامه ها در شعب غیر ناظر به صورت کلی از بین می رود و در این باشگاه رضایت مندی بیمه گذار ، شبکه فروش و شعب شرکت به بالاترین سطح خود خواهد رسید.

معاون مدیرعامل در توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین بیان کرد: استارآپ مذکور با هدف کیفی‌سازی و رفع مشکلات شبکه فروش طراحی شده است و علاوه بر رعایت آئین‌نامه‌های بیمه مرکزی ، موضوع مکان و زمان صدور بیمه‌نامه‌ها مفهوم و معنای جدیدی پیدا می‌کند. کار کردن دراین استارتاپ این امکان را برای شبکه فروش فراهم خواهد نمود که خلاقیت خود را توسعه داده و توانایی‌های خود و تیم زیر مجموعه را برای حل مشکلات بیشتر کند.

حجتی در ادامه مطرح کرد: نمایندگان با کار کردن در این استارتاپ شانسی را برای پیشرفت، رشد و ارتقا خواهند داشت. و از آنجا که سلسله مراتبی برای استارآپ تعریف نشده است همه گروه همچون یک خانواده علاوه بر فروش حداکثری نسبت به رفع مشکلات همدیگر اقدام می نمایند.

وی در ادامه ضمن اشاره به دستاوردهای این استارتاپ گفت: از جمله دستاوردهای استارتاپ مذکور را میتوان: مشتری مداری و تسهیل فرآیندهای فروش، توسعه شبکه فروش به سبک جدید، امکان فروش بیمه نامه بواسطه موبایل ، حمایت از سازمانهای فروش، ارائه محصولات جدید با رویکرد ساده سازی و در نهایت حذف اپراتوری همکاران شعب و تغییر رسالت شغلی همکاران از اپراتوری به نظارت و آموزش نام برد.

معاون مدیرعامل در توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: موفقیت همیشه تضمین شده نیست، حتی اگر شما و همکاران خود در یک استارتاپ از هیچ تلاشی فروگذاری نکنید ممکن است به نتایج مطلوب دست پیدا نکنید ولی این نتیجه، شروعی است برای موفقیت‌های بزرگتر ، بدانید که تلاش ها و فداکاری های شما در مدت زمان کم ، همیشه پاداش درازمدت خواهد داشت. طراحی این استارت آپ باشگاهی نتیجه تلاش 18 ماهه همکارانی است که با رفع دغدغه‌های شبکه فروش و تسهیل فرآیندهای صدور طراحی شده است و مطمئن هستیم آینده با افراد یا گروه‌هایی است که در زمینه های فناوری اطلاعات سرمایه گذاری‌های گسترده ای را انجام دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: