April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

به گزارش پول نیوز، از اواخر قرن بیستم بود که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به این فکر افتادند که می‌توانند حتی ارزی را که برای مبادله کالا استفاده می‌کنند، به یک ارز دیجیتالی تبدیل کنند تا با فضای اینترنت بیشتر همخوانی داشته باشد. از این روز از همان هنگام تلاش‌هایی را انجام دادند که نهایتا در سال 2011 به بار نشست و ارز دیجیتالی بیت کوین معرفی شد. شرکت همیار ماینر یک شرکت معتبر و فعال در حوزه بیت کوین است که توانسته مجوز فعالیت خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب کند. این شرکت با اجاره ماینرها آماده خدمت‌رسانی به تمامی افرادی است که می‌خواهند درآمد خود را تبدیل به دلار کرده و خیال خود را از بابت نوسانات ارزی راحت سازند. به علاوه مقاله‌های علمی مفیدی که در سایت شرکت همیار ماینر قرار گرفته در کنار مشاورهای متخصصی که به صورت تلفنی و آنلاین در دسترس هستند، می‌توانند هر آنچه را شما برای شروع به کار در این بازار نیاز دارید در اختیار شما قرار دهند. در مقاله حاضر با استفاده از اطلاعات ارائه شده در سایت شرکت همیار ماینر قصد داریم شما را با مفاهیم مهمی در دنیای ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.

 

شرکت همیار ماینر، همیار شما در کسب درآمد دلاری با بیت کوین

 

برای نگهداری بیت کوین‌های خود از کیف پول بیت کوین استفاده کنید

احتمالا تا به حال مقاله‌های زیادی درباره شیوه‌های استخراج بیت کوین و راه‌های اجاره ماینر همیار ماینر خوانده‌اید یا اطلاعاتی را از گوشه و کنار دریافت کرده‌اید. در سایت شرکت همیار ماینر نیز مقالاتی برای شما فراهم شده که می‌توانید با خواندن آن‌ها با صفر تا صد تجارت در دنیای بیت کوین آشنا شوید. اما پرسش اصلی اینجا است که چه راهی برای نگهداری از این بیت کوین‌های استخراج شده وجود دارد؟ در واقع آیا کیف پولی وجود دارد که بتوان بیت کوین‌های خود را در آن نگه داشت؟

پاسخ به این سوال بله است. کیف پول بیت کوین انواع مختلفی دارد که می‌توانند با ضرایب امنیتی متفاوت از بیت کوین‌های شما نگهداری کنند. این کیف پول‌ها با اختصاص دادن یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی به شما برای ورود به سیستم دسترسی می‌دهد. کلید عمومی همان‌طور که از اسمش مشخص است، همانند شماره‌حساب یا کارت شما در بانک است. به عبارت بهتر اگر دیگر افراد از آن اطلاع پیدا کنند مشکلی از نظر امنیتی برای شما به وجود نمی‌آید. اما کلید خصوصی مانند رمز کارت یا رمز دوم شما است که اگر به دست افراد ناباب بیفتد می‌تواند سرمایه شما را به خطر اندازد. بسته به اینکه کیف پول بیت کوین چگونه از کلید خصوصی شما محافظت می‌کند، نوع آن تعیین می‌شود.

 

شرکت همیار ماینر، همیار شما در کسب درآمد دلاری با بیت کوین

 

یک نوع از کیف پول بیت کوین کیف پول تحت وب است. با داشتن این نوع از کیف پول شما کلید خصوصی خود را در اختیار سرور شرکتی قرار می‌دهید که خدمات خود را از آن دریافت می‌کنید. هرچند که می‌توان با فعال کردن سیستم ورود دو مرحله‌ای امنیت این کیف پول را افزایش داد، اما نکته مهم اینجا است که باید در ابتدای مسیر یک سایت معتبر را برای دریافت خدمات خود انتخاب کنید. زیرا وب سایت‌های نامعتبر ممکن است از کلید خصوصی شما سوء استفاده کرده و بیت کوین‌های شما را صاحب شوند. بنابراین حتی اگر با فعال کردن سیستم ورود دومرحله‌ای کدی بر روی گوشی شما ارسال شود، باز هم هکرها یا صاحبان شرکت به راحتی می‌توانند به سرمایه شما دسترسی داشته باشند. سایت همیار ماینر به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر از چنین کیف پولی برای نگهداری بیت کوین‌های خود استفاده کنید، از سایت‌های Blockchain، Coinbase، Circle، Strongcoin و Xapo کمک بگیرید.

اگر دائما به سیستم خود برای استفاده از کیف پول بیت کوین خودتان دسترسی ندارید، می‌توانید از یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی استفاده کنید. همیار ماینر به شما توصیه می‌کند که اگر به طور روزانه معاملات بیت کوین خود را انجام می‌دهید از این کیف پول بیت کوین استفاده کنید. هرچند که امنیت آن تعریفی ندارد و هکرها می‌توانند خیلی سریع به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. اما یکی دیگر از انواع کیف پول بیت کوین نوع کاغذی آن است. در این نوع شما کلید عمومی خود را بر روی یک کاغذ پرینت گرفته و کلید خصوصی نیز با یک کد QR بر روی آن نقش بسته است. با اسکن این کد از طریق یک نرم‌افزار می‌توانید عملیات انتقالی خود را انجام دهید. مادامی که این کاغذ را در نزدیکی خود نگه دارید، از دسترس هکرها دور خواهید ماند و امنیت سرمایه‌تان حفظ خواهد شد.

نوع دیگری از کیف پول بیت کوین نیز کیف پول سخت‌افزاری است که برخلاف کیف پول‌های کاغذی دیگر نیازی به نرم‌افزار ندارد. این نوع از کیف پول‌های بیت کوین به خوبی در برابر ویروس‌های کامپیوتری مقاوم است. همیار ماینر به شما پیشنهاد می‌دهد که کیف پول سخت‌افزاری خود را از برندهای Ledger Nano S، Trezor و Keepkey که برندهای معتبر و با قیمت مناسبی هستند، انتخاب کنید.

نگهداری لایت کوین‌های خود را به کیف پول لایت کوین بسپارید

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال لایت کوین است که میتوانید مقاله آن را در سایت همیار ماینر مطالعه کنید، آن هم مانند بیت کوین برای نگهداری احتیاج به یک کیف پول دارد. کیف پول لایت کوین نیز انواع متفاوتی دارد که به دسته‌های تحت وب، موبایل، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. تفاوت این نوع کیف پول‌های در نحوه مدیریت کوین‌ها است. به عنوان مثال کیف پول لایت کوین تحت وب با استفاده از یک کامپیوتر به مدیریت کوین‌ها می‌پردازد. کیف پول لایت کوین موبایلی با گوشی هوشمند این کار را می‌کند. در حالت نرم‌افزاری نیز یک کامپیوتر وظیفه مدیریت کوین‌ها را بر عهده دارد؛ اما این وظیفه در کیف پول لایت کوین سخت‌افزاری به یک دستگاه فیزیکی محول شده است.

با استفاده از کیف پول لایت کوین تحت وب می‌توانید به آسانی به پلتفرم کیف پول دسترسی پیدا کنید. مزیت کیف پول موبایلی نیز این است که این کیف پول همواره همراه شما است. کیف پول‌های نرم‌افزاری را می‌توانید بر روی رایانه شخصی یا لپ‌تاپ خود نصب کنید. کیف پول‌های سخت‌افزاری هم امن‌ترین راه برای نگهداری لایت کوین‌های شما در خارج از فضایی به نام اینترنت هستند.

 

اگر بخواهیم انواع کیف پول لایت کوین را از نظر ایمنی مقایسه کنیم، باید بگوییم که کیف پول سخت‌افزاری دارای بالاترین ضریب امنیت در میان کیف پول‌های لایت کوین است. کیف پول لایت کوین تحت وب نیز کمترین امنیت را دارد؛ اما کیف پول‌های موبایلی و نرم‌افزاری در رده‌های میانی قرار می‌گیرند. البته کیف پول لایت کوین سخت‌افزاری نیاز به یک هزینه اضافه برای خرید دستگاه دارد.

سخن پایانی

نگهداری از ارزهای دیجیتال در آشفته بازاری که هویت افراد در آن کاملا ناشناخته است، دغدغه بسیاری از افراد حاضر در این دنیا است. همانند ارزهای واقعی، ارزهای دیجیتال نیز برای نگهداری به یک کیف پول احتیاج دارند. اما امنیت این کیف پول‌ها یکی از مهم‌ترین مسائلی است که هر کاربری باید در نظر داشته باشد. همیار ماینر با معرفی معتبرترین برندها در حوزه کیف پول ارزهای دیجیتالی تلاش کرده است تا شما را در این مسیر یاری کرده و بهترین و امن‌ترین کیف پول را به شما معرفی کند.

در پایان توصیه میکنیم با مراجعه به وبسایت همیار ماینر از مقالات و مطالب حوزه کریپتوکارنسی این سایت نهایت استفاده را ببرید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: