همزمان با میزبانی از مهاجران افغانستان؛
کد خبر: ۳۵۴۱۰۳
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
0
کمیسیون اروپا با انتشار گزارشی از کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به ایران همزمان با شیوع کرونا و میزبانی از مهاجران افغانستان خبر داده است.

اروپا از کمک‌های انسان دوستانه به ایران و پاکستان خبر داد


به گزارش پول نیوز،کمیسیون اروپا اعلام کرده است که قرار است یک بسته کمک‌های انسان دوستانه ۲۲ میلیون یورویی را به ایران و پاکستان اختصاص دهد.

 

گفته شده این بسته کمک‌های انسان دوستانه بدلیل تأثیر بحران شیوع کرونا و برخی مشکلات ناشی از بحران‌های آب و هوایی و همچنین میزبانی از پناه جویان افغانستان تعلق خواهد گرفت.

 

«جانز لنارسیس»، کمیسیونر مدیریت بحران اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرده است که ایران و پاکستان هر دو به شدت تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته اند و هر دو کشور همچنین جمعیت قابل توجهی از پناهجویان افغانستان را میزبانی می‌کنند.

 

در این گزارش گفته شده از ۲۲ میلیون یورو کمک بشر دوستانه، ۱۵ میلیون یوروی آن به ایران و ۷ میلیون یوروی دیگر به پاکستان اختصاص خواهد یافت.

 

بر اساس این گزارش، کمک‌های اهدایی اتحادیه اروپا همچنین شامل مبارزه با شیوع کرونا در ایران نیز می‌شود.

 

منبع : مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: