کد خبر: ۳۵۴۴۲۹
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۴
0
نوسان قیمت نفت و کاهش ۰.۳ درصدی نفت خام برنت باعث شد امارات با به دست آوردن مبنای جدید ۳.۶۵ میلیون بشکه در روز برای کاهش تولید، با اوپک پلاس به توافق رسید.

نوسان قیمت نفت و کاهش 0.3 درصدی نفت خام برنت

به گزارش پول نیوز، امارات متحده عربی به یک توافق مقدماتی برای حل اختلاف خود با اوپک پلاس رسید و یک سهمیه تولید بالاتر بدست آورد.


 طبق گفته یکی از از نمایندگان اوپک پلاس، این پیشنهاد قبل از اجرایی شدن باید به تصویب اعضای این ائتلاف برسد و یک تاریخ جدید برای اجلاس این گروه به زودی تعیین می‌شود.

 انتشار این خبر باعث نوسان قیمت نفت و کاهش ۰.۳ درصدی نفت خام برنت شد.   نفت برن k در ساعت ۱۲:۵۳ به وقت لندن ۷۶.۲۵ دلار معامله شده است.

سازمان کشور‌های صادر کننده نفت و متحدانش هفته گذشته مجبور شدند مذاکرات برای رسیدن به قرارداد افزایش تولید را به خاطر مخالفت لحظه آخری امارات بدون نتیجه رها کنند. اگر این توافق در اجلاس جدید نهایی شود T احتمالاً راه برای تولید بالاتر بار می‌شود. البته برخی از اعضا میزان تولید خود برای ماه اوت را نهایی کرده‌اند.

 امارات مبنای جدید ۳.۶۵ میلیون بشکه در روز را برای کاهش تولید خود به دست آورده که نسبت به ۳.۱۷ میلیون بشکه فعلی بالاتر است.

 امارات حالا موافق پیشنهاد عربستان برای تمدید قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس تا دسامبر ۲۰۲۲ است.
 
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: