کد خبر: ۳۵۴۸۲۷
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
0
بر اساس بررسی جدید انجام شده، برخی از کاشناسان بر این باورند که رمزارز بیت‌کوین تا سال ۲۰۵۰، بر امور مالی جهانی سلطه خواهد داشت.
به گزارش پول نیوز، بر اساس نظرسنجی انجام شده از افرادی که توسط سایت امور مالی شخصی فایندر انجام شده، ۵۴درصد اعلام کردند که بیت‌کوین تا سال ۲۰۵۰ نیروی غالب در امور مالی جهانی خواهد بود. اما ۴۴درصد بر این باورند که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

گزارش پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ که روز پنجشنبه منتشر شد، توسط هیاتی ۲۴نفره از متخصصان امور مالی،  فناوری و دانشگاهی انجام شده است. ۱۵درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند که این نقطه تسلط بر اساس مطالعات بریتانیا از اوایل سال ۲۰۳۵ اتفاق خواهد افتاد.


پذیرش توسط کشور‌های در حال توسعه به عنوان عامل اصلی تلقی می‌شود؛ به طوری که ۳۳درصد از پاسخ‌دهندگان اظهار داشتند که بیت‌کوین در طول ۱۰سال آتی به ارز منتخب کشور‌های در حال توسعه تبدیل خواهد شد. ۲۱درصد دیگر بر این باورند که سطح پذیرش بیش از ۱۰سال با ما فاصله دارد.



الکس اسوتسکی، مدیرعامل امبر و یکی از اعضای هیات مدیره، با اشاره به تصمیم السالوادور برای پذیرش بیت‌کوین به عنوان پول قانونی و استفاده گسترده‌تر از آن در ونزوئلا به عنوان ابزاری برای غلبه بر تورم اذعان داشت: "این روند صعودی خواهد بود. از آنجایی که بیت‌کوین مدل دولت-ملت را تضعیف می‌کند، حسن موضوع این است که کشور‌های ضعیف‌تر، سریع‌تر از کشور‌های بزرگ متحول خواهند شد. "

اعضای این هیات منصفه پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین تا دسامبر ۲۰۲۵ به ۳۱۸هزار و ۴۱۷دلار افزایش یابد. این میزان ۶۱درصد بیشتر از نظرسنجی مشابهی است که در دسامبر ۲۰۲۰ انجام شد.

منبع: منیبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: